معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک تهران از پایش مستمر بی خانمان ها در نقاط بی دفاع شهری شمال تهران همزمان با برودت هوا خبر داد.
کد خبر: ۶۸۶۱۸۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵ 02 December 2018

معاون شهرداری منطقه یک تهران خبر داد؛

مجتبی توسلی پیش از ظهر یکشنبه با اعلام خبر پایش مستمر بی خانمان ها در نقاط بی دفاع شهری شمال تهران در جمع خبرنگاران حاضر در شهرداری اظهار داشت: با توجه به فرارسیدن فصل سرما، برودت و کاهش دمای هوا و لزوم خدمت رسانی به افراد آسیب دیده اجتماعی به ویژه افراد کارتن خواب و بی خانمان، مرکز خدمات اجتماعی شهرداری منطقه یک تهران طرح ویژه جذب و ساماندهی این افراد را باهمکاری نواحی دهگانه شهرداری منطقه، معاونت حمایت های اجتماعی سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران و نیروی انتظامی از اول آذر ماه آغاز شده است.

وی گفت: این طرح تا پایان فروردین ۹۸ ادامه خواهد داشت و طی آن ضمن بازدید از نقاط بی دفاع شهری سطح منطقه نسبت به اعزام افراد فوق به مددسرای ازگل اقدام می شود.

توسلی تصریح کرد: درحال حاضر این مددسرا با گنجایش هر شب حدود ۵۰ نفر ، در حال خدمت رسانی به مددجویان است و از ساعت ۱۷ آماده پذیرش افراد است و آنها می توانند تا ۶ صبح در مددسرا مستقر باشند که در مواقع اضطراری آب و هوایی تا ۲۴ ساعت خدمات لازم به افراد فوق ارایه می شود.

معاون شهردار منطقه یک تهران افزود: اطراف بازار تجریش و مرقد مطهر صالح ابن موسی الکاظم (ع)، حاشیه رودخانه مقصودبیک و ورودی ایستگاه مترو از جمله نقاطی است که افراد بی خانمان و آسیب دیده در آن تجمع می کنند بر همین اساس با حضور نیروهای گشت سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران ، نواحی دهگانه ، عوامل ۱۳۷، مرکز خدمات اجتماعی منطقه و... عملیات گشت زنی در این معابر و سایر نقاط به طور مرتب انجام می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار