امام جمعه موقت لامرد با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی و اجتماعی مردم باید برطرف شود، تصریح کرد: مسوولان باید به فکر بوده و مردم نیز مطالبه گر باشند.
کد خبر: ۶۸۵۵۹۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵ 30 November 2018

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت‌الاسلام سید ابوالحسن علوی در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهر لامرد با اشاره به پنجم آذرماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفین اظهار داشت: بسیج در عرصه‌های مختلف علمی، امنیت، جهادی و اقتصادی نقش مهم ایفا کرده است.

وی در خصوص فرارسیدن روز معلولان افزود: باید به معلولان احترام گذاشت چراکه آنها روح بزرگی دارند.

امام جمعه موقت لامرد همچنین از سازمان‌های متولی و مردم خواست به مشکلات معلولان رسیدگی کنند.

علوی با اشاره به نقش مهم بیمه سلامت در کمک به مردم گفت: بیمه سلامت قرار بود کارهای بزرگی انجام دهد به‌گونه‌ای که در ابتدا مسوولان از آن به‌عنوان افتخار بزرگ یاد می‌کردند.

امام‌جمعه موقت لامردبا اشاره به مشکلات موجود در بیمه سلامت ادامه داد: مشکلات سازمانی باید در درون سازمان‌ها حل شده و جواب مردم به‌درستی داده شود.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به افزایش سرقت‌ها در لامرد بیان داشت: از نیروی مقاومت بسیج درخواست می‌کنم که در راستای مبازره با سرقت‌ها ورود پیدا کند.

علوی با اشاره به اینکه نهادهای امنیتی قطعاً می‌توانند سارقین را شناسایی کنند، گفت: نباید مردم از سرقت‌ها متزلزل شده و نتوانند برای ساعاتی از منزل خود خارج شوند.

امام‌جمعه موقت لامرد با اشاره به اینکه نباید در شهر کوچکی مانند لامرد سرقت‌های بزرگ صورت بگیرد، ادامه داد: تأمین امنیت مردم در کف درخواست‌ها بوده و کار سختی نیست.

وی افزود: از مسوولان متولی درخواست کرده‌ایم، اگر اقداماتی خوبی نیز صورت می‌گیرد به اطلاع مردم رسانده شود.

امام جمعه موقت لامرد با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی و اجتماعی مردم باید برطرف شود، تصریح کرد: مسوولان باید به فکر بوده و مردم نیز مطالبه گر باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار