فرمانده انتظامی حاجی آباد گفت: با تلاش ماموران انتظامی این شهرستان یک محموله دام قاچاق به ارزش بیش از چهار میلیارد و 545 میلیون ریال کشف شد.
کد خبر: ۶۸۵۲۷۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ 29 November 2018

تابناک فارس به نقل از ایرنا:سرهنگ محمود حافظی با اعلام این خبر اظهار داشت: این محموله شامل 236 رأس احشام قاچاق بود که توسط ماموران انتظامی به هنگام کنترل محور حاجی آباد – داراب از سه دستگاه خودرو بنز کشف شده است.
وی با بیان اینکه در همین راستا سه نفر متهم نیز دستگیر شدند، افزود: برقراری نظم و امنیت عمومی از مهم ترین رسالت های نیروی انتظامی است و پلیس با تمام توان و اقتدار در این راه گام برمی دارد .
فرمانده انتظامی حاجی آباد بیان داشت: نیروی انتظامی در برخورد با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت از هیچ گونه تلاشی فروگذار نخواهد کرد.
شهرستان حاجی آباد در 175 کیلومتری شمال بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.
استان هرمزگان به لحاظ موقعیت جغرافیایی و قرار گرفتن در سواحل 2 پهنه دریایی خلیج فارس و دریای عمان و فراهم بودن زیرساخت های فرامرزی و داشتن مرزهای طولانی و انجام بیش از 60 درصد تجارت خارجی کشور از این استان، همواره مورد توجه قاچاقچیان جهت انجام فعالیت های قاچاق بوده است.
هرمزگان با 103 هزار کیلومتر مربع وسعت و 13 شهرستان، دارای راه هوایی، ریلی، دریایی و جاده ای است که بندر شهید‌ رجایی به عنوان دروازه طلایی اقتصاد ایران یکی از بندرهای مهم استان به شمار می آید.
موقعیت ویژه هرمزگان باعث شده حجم قابل توجهی از کالای قاچاق از طریق مبادی رسمی، ساحلی، روستایی و خورها به طور غیرمجاز وارد استان شود.

برچسب ها: قاچاق ، دام ، داراب
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار