محمدرضا مهاجری، سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز تأکید کرد، تیمش باید از فرصت بازی مقابل پرسپولیس نهایت بهره را ببرد.
کد خبر: ۶۸۵۱۵۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۷ 28 November 2018

 محمدرضا مهاجری در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بارها گفته‌ایم که تیم‌های شهرستانی در هر سال چهار بار فرصت دارند از شبکه سوم سیما دیده شوند. یکی از این فرصت‌ها فرداست و ما باید از این فرصت استفاده کنیم. مقابل استقلال به خوبی از این فرصت استفاده کردیم و فردا هم می‌خواهیم بازی خوبی انجام دهیم. می‌خواهیم که بازیکنان ما حرف اول را در زمین بزنند و امیدوارم که هواداران‌مان از بازیکنان حمایت کنند تا بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم.

وی افزود: هفته گذشته دیدار پرسپولیس - تراکتورسازی بود و قطعاً حساسیت‌های آن بازی به این بازی انتقال داده می‌شود. کری‌ها انکارناپذیر است و این موضوع حساسیت ایجاد می‌کند، اما امیدوارم که کری‌ها به توهین منجر نشود. در بازی با پرسپولیس در صحنه‌ای دیدم که پرچم قره‌باغ (آذربایجان) و یکسری هم پرچم ارمنستان را نشان دادند و درگیری‌ها از همین‌جا شروع شد. امیدوارم فردا شاهد این اتفاقات نباشیم. برای بازی فردا شرایطی برای هواداران پرسپولیس در نظر گرفته شده که بتوانند به خوبی از تیم‌شان حمایت کنند و این رسم میهمان‌نوازی است. من خیلی جاها کار کردم، اما فکر می‌کنم میهمان‌نوازی در تبریز بسیار پررنگ‌تر است و این را هم بدون اغراق می‌گویم. امیدوارم مردم آذربایجان فردا هم این را نشان دهند.

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی درباره اینکه تیم او هنوز به بلوغ فکری و تاکتیکی نرسیده است و انگار بازیکنان به کسب نتیجه تساوی هم راضی هستند و در بازی فردا با اینکه پرسپولیس نیمکتش خالی است اما از عوامل بیرونی به نحو احسن استفاده می‌کند و چه تاکتیکی برای مقابله با جنجال بازیکنان این تیم دارد، گفت: ما مقابل استقلال سه موقعیت صد درصد گلزنی داشتیم. میل به بردن در بازیکنان ما وجود داشت و مقابل استقلال پنج شش موقعیت داشتیم که باید در 12 دقیقه ابتدایی سه چهار گل می‌زدیم. مگر تیمی مثل ماشین‌سازی این پتانسیل را دارد که چند موقعیت گل ایجاد کند. ما در بازی‌های قبلی هم چند بازیکن‌مان را نداشتیم. شما بازی‌های ما مقابل تیم‌های مختلف را ببینید. مقابل سایپا پنج موقعیت گلزنی را از دست دادیم. هفته گذشته نیز مقابل سپاهان بازی کردیم و آنها که مدعی قهرمانی هستند را یک نیمه اسیر خودمان کردیم. در نیمه دوم هم به رغم 10 نفره بودن، موقعیت تک به تک داشتیم. چه کار باید کنیم که این موقعیت‌ها ایجاد شود؟

مهاجری افزود: من از حق بازیکنانم دفاع می‌کنم که آنها از جان مایه می‌گذارند. مقابل سپاهان سه بازیکن ما با وجود مصدومیت شدید بازی کردند. حتی مجبور شدیم فرید بهزادی کریمی را از مهاجم به پست دفاع چپ بیاوریم. از طرفی دست ما بسته است و این را قبول ندارم که به مساوی راضی هستیم. ما گاهی تمرکز لازم را برای بازی مقابل تیم حریف نداشتیم. ان‌شاالله در نیم فصل دوم با اضافه کردن چهار پنج بازیکن وضعیت بهتری داشته باشیم. ما در تعویض‌ها دست‌مان بسته است و با اینکه 10 نفره هستیم، مجبوریم مهاجم به زمین بیاوریم. با توجه به پتانسیلی که تیم ما دارد، بچه‌های ما معجزه می‌کنند. بازی با استقلال، سایپا و سپاهان را داشتیم که همه آنها مدعی هستند، اما با شرایط خوبی مقابل آنها بازی کردیم. گاهی هم شرایط برد را داشتیم، اما به مساوی رسیدیم.

وی در خصوص اینکه بازی پرسپولیس با تراکتورسازی را از نزدیک دیده، این تیم غایبان زیادی دارد و کارشناسان می‌گویند بازنده خواهد بود، گفت: اینکه می‌گویند پرسپولیس نیمکتش خالی است و بازیکن ندارد را قبول ندارم. همین تیم را به من بدهند، در نیم فصل دوم قول می‌دهم تیم را بین چهار پنج تیم بالای جدول تحویل بدهم. من عادت کرده‌ام به نداشته‌هایم عادت کنم. هفته گذشته بازیکن من بی‌دلیل محروم شد و کسی نیست که از حق ما دفاع کند. بازیکن مقابل چشم کمک داور با بازیکن ما برخورد می‌کند و در حالی که خطا نیست، اما کمک داور چیزی به داور نمی‌گوید و بازیکن ما اخراج می‌شود. بازیکنان ما در پست غیر تخصصی هستند، اما اینکه بگوییم پرسپولیس را راحت می‌بریم، این‌طور نیست. نام پرسپولیس به بازیکنان این تیم شخصیت می‌دهد. تیم تراکتورسازی که هفته قبل مقابل پرسپولیس بازی کرد، اگر نام حریفش پرسپولیس نبود، چهار پنج گل می‌زد، اما وقتی نام پرسپولیس به میان می‌آید، بازیکنان این تیم روحیه می‌گیرند. البته وقتی نام پرسپولیس به میان می‌آید داوران صحنه‌های 50 - 50 را هم به سود این تیم می‌گیرند.

به گزارش تسنیم؛مهاجری افزود: تمام تلاش ما این است که فردا دست پر میدان را ترک کنیم. ما با نقاط ضعف و قوت پرسپولیس آشناییم و اعتقادمان این است که نقطه قوت این تیم کادر فنی‌اش است. برانکو شایستگی خود را خیلی خوب ثابت کرده و پرسپولیس را به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسانده است. این فصل هم این تیم شانس مسلم قهرمانی است. آنها بازیکنی چون بشار رسن را دارند که در تیم ملی عراق جزو بهترین‌هاست. سید جلال حسینی و شجاع خلیل‌زاده انسجام خیلی خوبی به خط دفاع این تیم بخشیده‌اند. بیرانوند هم نقطه قوتی برای پرسپولیس به حساب می‌آید.

مهاجری راجع به اتفاقات حاشیه‌ای که در بازی پرسپولیس و تراکتورسازی رخ داد و اینکه پرسپولیسی‌ها مدعی‌اند آوردن پرچم ژاپن به ورزشگاه آزادی توهین به آنها بوده است، عنوان کرد: اگر تماشاگران تبریزی قصد داشتند از تیم کاشیما آنتلرز حمایت کنند، پرچم این تیم را به ورزشگاه می‌آوردند نه پرچم تیم کشور ژاپن را.

سرمربی ماشین‌سازی تبریز راجع به آینده تیمش عنوان کرد: تمام تمرکز من این است که بتوانم تیم ایده‌آل خودم را در ماشین‌سازی بسازم. ما سخت کار می‌کنیم اما بعضی وقت‌ها یکسری اتفاقات دست من نیست. اگر اینطور بود من دوست داشتم مانع گرفتن کارت زرد دوم عزیز معبودی در بازی قبل می‌شدم تا برای بازی فردا او را در اختیار داشته باشم. در هر صورت تمام تمرکز ما روی مسائل فنی است و خیلی نمی‌خواهیم به مسائل حاشیه‌ای بپردازیم.

وی راجع به اینکه در نیم‌فصل بازیکن خارجی جذب خواهد کرد یا نه، خاطر نشان کرد: ما به دنبال این هستیم تا یکسری جوان با لیاقت از لیگ یک به تیم‌مان بیاوریم. در کنار آن چند بازیکن لیگ برتری مدنظرمان هستند. شاید باشگاه هم بتواند شرایط را برای جذب بازیکن خارجی فراهم کند، اگرچه هماهنگ کردن این نفرات با تیم خیلی سخت است، مگر اینکه بازیکن خارجی جذب کنیم که سابقه بازی در فوتبال ایران را داشته باشد.

مهاجری درباره نتایج خوبی که تیم پدیده در فصل جاری کسب کرده و اینکه آیا این تیم می‌تواند تا پایان فصل در صدر جدول بماند، گفت: اگر واقع‌بینانه به قضیه نگاه کنیم کار بسیار سخت است. واقعاً یحیی گل‌محمدی با بازیکن جوانش نتایج خوبی کسب کرده است. امیدوارم ماشین‌سازی چه من بمانم چه بروم در آینده نتایج خوبی کسب کند.

سرمربی ماشین‌سازی تبریز در واکنش به سوال عجیب یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه مدیریت باشگاه پرسپولیس مدعی شده بازیکن تیمش به خاطر آوردن پرچم ژاپن به ورزشگاه آزادی اعتصاب کرده‌اند و با این حساب اگر فردا تماشاگران تبریزی 10 پرچم ژاپن به ورزشگاه بیاورند آیا باید منتظر منحل شدن باشگاه پرسپولیس بود؟ عنوان کرد: در این مورد باید از مدیرعامل پرسپولیس سوال کنیم. نظر من همچنان این است که اگر هواداران تراکتورسازی قصد حمایت از تیم کاشیما را داشتند پرچم این تیم را به ورزشگاه می‌آوردند تا به نوعی برای پرسپولیسی‌ها کری بخوانند. به نظر من آن طور پرداختن به قضیه از سوی پرسپولیسی‌ها فرار رو به جلو است. در کل باید بگویم که ما در نیم فصل به دنبال تقویت تیم‌مان هستیم و قصد داریم چند بازیکن تیم امید را هم به جمع‌مان اضافه کنیم.

وی در ارتباط با آینده دستیارانش در ماشین‌سازی گفت: کادر ما یکی از قوی‌ترین و با معرفت‌ترین مربیانی هستند که کارشان را انجام می‌دهند. زمانی که آمدیم قرار بر این شد تا نیم فصل ادامه دهیم و آن موقع تصمیم بگیریم. کادر ما با حداقل امکانات کار خود را خوب پیش برده و واقعاً خدا خیرشان دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار