معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز از تلاش گسترده برای افزایش آگاهی مردم به کمک رسانه‌های عمومی، برای پیشگیری از مراجعه به مراکز بدون مجوز انجام لیزر درمانی، به‌ویژه آرایشگاه‌ها خبر داد.
کد خبر: ۶۸۴۱۶۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰ 26 November 2018

تابناک فارس به نقل از فارس: نشست ستاد نظارت بر تعرفه‌های استان فارس با حضور معاونان درمان، غذا و دارو، دادستان، نماینده سازمان نظام پزشکی و معاون اجرایی سازمان تعزیرات حکومتی و با تأکید بر افزایش نظارت بر مراکز ارائه دهنده خدمات سلامت، برگزار شد.

در این نشست مشترک با تأکید بر رعایت تعرفه‌های مصوب هیئت‌وزیران در بخش خصوصی و دولتی، لزوم بازدید سرزده و منظم بازرسان تعزیرات حکومتی و ستاد تعرفه‌ها از مراکز ارائه‌دهنده خدمات سلامت در استان و واحدهای مرتبط و همچنین فروشگاه‌های تجهیزات پزشکی و داروخانه‌ها مورد تأکید قرار گرفت.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این نشست بر افزایش تعداد بازدیدها در همه ساعات شبانه‌روز و افزایش تعداد نشست‌های مشورتی و تصمیم‌گیری ستاد تأکید کرد و گفت: با هماهنگی با مسؤولان ارشد قضایی استان، تیم نظارتی جدیدی نیز در حال شکل‌گیری است که باعث تسریع در ارجاع پرونده و صدور حکم در موارد رؤیت تخلف می‌شود.

عبدالخالق کشاورزی از تلاش گسترده برای افزایش آگاهی مردم به کمک‌رسانی‌های عمومی، برای پیشگیری از مراجعه به مراکز بدون مجوز انجام لیزر درمانی، به‌ویژه آرایشگاه‌ها خبر داد.

وی با اشاره به پیش‌بینی برنامه ضربتی برای تعطیلی این مراکز تا پایان سال، همکاری و اطلاع‌رسانی مردمی را موجب سرعت بخشیدن به این روند و ارتقای سلامت عمومی جامعه عنوان کرد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، شماره تماس 1819 و سامانه 190 را مسیرهای اطلاع‌رسانی مردمی در این زمینه اعلام کرد.

بررسی گزارش بازدید کارشناسان ستاد تعرفه از روند رعایت تعرفه‌ها در بیمارستان‌های خصوصی طی ماه‌های اخیر و تصمیم‌گیری بر اساس نتایج به‌دست‌آمده، از دیگر برنامه‌های این نشست بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: ماکز ، لیزر ، بدون مجوز ، تعطیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار