رئیس بسیج رسانه کشور:
رئیس بسیج رسانه کشور گفت: ما در کشور قدرت رسانه را باور نمی‌کنیم این در حالی است که دشمنان جنگ روانی و اطلاعات غلط را از طریق رسانه‌ها ارائه می‌دهند.
کد خبر: ۶۸۳۶۵۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۷ 24 November 2018

مشکل از جایی شروع می شود که قدرت رسانه را باور نمی کنیمبه گزارش تابناک قزوین،مسعود بصیری در نشست جنگ رسانه که در سالن شهید حسن‌پور برگزار شد،اظهار کرد: دشمن به نخستین جایی که حمله میکند حوزه متخصصین است و اصحاب رسانه هم متخصصین خبر هستند در حوزه انقلابیگری و اسلامی نیز دشمن به اولین جایی که حمله می کند متخصصین هستند.

وی افزود: در حال حاضر دشمن قبل از آنکه مردم عادی را مورد هدف قرار دهد خبرنگاران را مورد هدف قرارداده است زیرا این قشر هستند که افکار عمومی جامعه را می سازند همچنین،دشمن برای ضربه زدن اول بچه های انقلابی را مورد هدف قرار می دهد مثلا برای تخریب چادر در ابتدا از اشکال و طرح هایی از چادر استفاده می کند تا بتواند در آینده ای نزدیک هویت چادر را از بین ببرد.

بصیری ادامه داد: امروزه دو خطر انقلابی‌ها را تهدید می‌کند؛ اولین خطر بی‌تفاوتی است زیرا اینگونه افراد به دنبال یک حکومت کامل هستند و اگر از حکومتشان کوچکترین خطایی ببینند به طور کامل کنار می گذارند .

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور یادآور شد: دشمن به‌دنبال تخریب افکار انقلابی است و متوجه شده است که جمعیتی جمهوری اسلامی را نگه داشته و عده‌ای نیز بی‌تفاوت هستند و یک عده ای هم این وسط مانده اند و قشر خاکستری هستند در نتیجه ما باید تلاش کنیم که از این بی تفاوتی ها کم کنیم.

وی تصریح کرد: دشمن به دنبال این است تا ما را بی تفاوت نشان داده و سپس جایگزین خود را  برای ما تعریف کند.در این بین ،موضوع رسانه بسیار مهم است زیرا یک رسانه نیرومند است که می تواند یک موضوع را بی کم و کاست و بی طرفانه برای مردم تعریف کند تا دشمن از این موضوع سوء استفاده نکند.

بصیری بیان کرد: خطر سوم نیز ارائه آمار و اطلاعات غلط است و در ذهن افراد تزلزل ایجاد می‌کند و بدترین اتفاق این است که ما در رسانه ها دفاع نمی‌کنیم و بی‌تفاوت می‌شویم بنابراین هدف دشمن محقق می‌شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار