تولیت حرم حضرت شاهچراغ (ع) با اشاره به همراهی روحانیون شیعه و سنی در تحکیم وحدت، گفت: تفرقه افکنان نه شیعه هستند و نه سنی، بلکه دشمن اسلام هستند.
کد خبر: ۶۸۳۳۴۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۴ 23 November 2018

تابناک فارس به نقل از شبستان: آیت الله سید علی اصغر دستغیب امروز (2 آذر) در جلسه هفتگی جامعه روحانیت شیراز که با حضور اعضاء جامعه با اشاره به همراهی روحانیون اهل سنت از تداوم وحدت شیعه و سنی، اظهار کرد: سخنان شیخ عبدالواحد خواجوی مورد تأیید تمام دوستداران وحدت بین امت اسلامی و امت واحده و کوبنده برای دشمنان و تفرقه افکنان بین جامعه شیعه و اهل سنت است و این تفرقه افکنان نه شیعه هستند و نه سنی، بلکه دشمن اسلام هستند.

 

تولیت حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) با بیان اینکه علمای اهل سنت همیشه در این راستا تلاش کرده اند، تصریح کرد: قبل از انقلاب و در زمان تبعیدشان به منطقه سراوان امام جمعه وقت سراوان به دیدار بنده آمدند و از بنده برای ایراد سخنرانی قبل از خطبه در نماز جمعه دعوت کردند و ایشان در خطبه خود ضمن تجلیل از حضرت امام (ره) تأیید کردند که ما در انقلاب همراه و پشتیبان حضرت امام هستیم.

 

وی افزود: برخی علمای اهل سنت از نمونه های بارز وحدت عملی و جناب آقای خواجوی نیز از همین علماء هستند و انصافاً و حقاً سیره و رفتار ایشان نیز جلوه گر وحدت عملی است که ان شاءالله موجب برکت برای شهر و کشور باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار