متاسفانه واژگونی یک دستگاه مینی بوس به داخل کانال آب در حاشیه جاده اسلام آباد شهرستان میاندرود سبب زخمی شدن 23 زن کارگر سرنشین این خودرو و راننده مرد آن شد. سرنشینان این مینی بوس یک نفر مردم به عنوان راننده و 23 نفر زن بودند که به بیمارستان های امام خمینی (ره) و بوعلی ساری و امام حسین (ع) و بوعلی شهرستان نکا منتقل شدند.
کد خبر: ۶۸۱۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۸ 19 November 2018

به گزارش تابناک مازندران،  متاسفانه واژگونی یک دستگاه مینی بوس به داخل کانال آب در حاشیه جاده اسلام آباد شهرستان میاندرود سبب زخمی شدن 23 زن کارگر سرنشین این خودرو و راننده مرد آن شد. 
براساس این گزارش، سخنگوی مرکز فوریت‌های پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، از مصدوم شدن ۲۴ نفر بر اثر واژگونی مینی بوس در منطقه طبقده میاندورود خبر داد.

۲۴ مصدوم بخاطر واژگونی مینی‌بوس در میاندورود
 


 زکریا اشکپور در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: در عصر امروز خبر حادثه واژگونی مینی بوس به مرکز ارتباطات اورژانس مازندران اعلام شد.

وی افزود: آمبولانس‌های پایگاه‌های اورژانس ولوجا، سورک، لاریم، زاغمرز و دو دستگاه آمبولانس هلال احمر به محل حادثه واقع در منطقه طبقده میان‌دورود اعزام شدند.

اشکپور تصریح کرد: در این حادثه که در اثر واژگونی مینی بوس به کانال کنار جاده اتفاق افتاد ۲۴ نفر مصدوم شدند که مصدومان یک نفر مرد و ۲۳ نفر زن بودند و پس از انجام اقدامات درمانی اولیه پیش بیمارستانی به بیمارستان‌های امام خمینی(ره) و بوعلی ساری و امام حسین (ع) و بوعلی نکا منتقل شدند.

سخنگوی اورژانس مازندران، یادآور شد: در بین حادثه دیدگان مصدومی با حال وخیم گزارش نشد.

 زنان سرنشین مینی بوس همگی از کارگران باغ مرکبات بودند که هنگام بازگشت از سرکار دچار این حادثه شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار