مراسم معارفه عباس مرادخانی مدیرکل جدید و تودیع محمدرضا دالوندی مدیرکل پیشین ثبت اسناد واملاک استان کرمانشاه برگزار شد.
کد خبر: ۶۸۱۵۱۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۱ 18 November 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا منطقه کرمانشاه، محمدرضا دالوندی مدیرکل پیشین ثبت اسناد و املاک کرمانشاه در این مراسم  باحضور معاونین سازمان ثبت اسناد کشور، رییس کل دادگستری و جمعی از مدیران استان برگزارشد، به تشریح مجموعه اقدامات انجام گرفته در این اداره کل طی پنج سال گذشته پرداخت و بابیان اینکه بیش از نیمی از خدمات حقوقی عموم مردم در سازمان ثبت اسناد رقم می خورد، اظهارکرد: ثبت اسناد استان امانتدار بیش از 670 هزار پرونده ثبتی مردم این استان است.

وی بااشاره به فعالیت 19 واحد ثبتی و 166 دفتر اسناد رسمی و ازدواج و طلاق در استان کرمانشاه، افزود: طی پنج سال گذشته 273 هزار سند مالکیت با شاخص های حدنگار در این استان صادر شده است.

مدیرکل پیشین ثبت اسناد و املاک استان کرمانشاه تصریح کرد: همچنین در این مدت 3500 فقره سند مالکیت موقوفات در استان صادر شده که این مسئله کرمانشاه را به استان اول در احیاء موقوفات تبدیل کرد.

وی از صدور 3400 قطعه سند مالکیت دستگاه های دولتی مشتمل بر ساختمان ها و اراضی خبرداد و گفت: همچنین در این مدت دفاتر اسناد رسمی کرمانشاه باحداقل امکانات و با انواع نگرانی دو میلیون و 163 هزار سند رسمی شامل بیع قطعی، صلح، رهن و... تنظیم کرده اند.

دالوندی بابیان اینکه دفاتر ازدواج استان نیز 110 هزار سند ازدواج در این پنج سال تنظیم کردند، عنوان کرد: علاوه براین، 256 میلیارد تومان مطالبات بانک ها را در این مدت وصول کردیم.

وی از ثبت 5592 شرکت تجاری، 1079 موسسه غیرتجاری و انجام 251 هزار تغییر شرکت خبرداد و افزود: باید برای شرکت های صوری که بصورت غیرقانونی فعالیت می کنند، تدبیری اندیشیده شود.

مدیرکل پیشین ثبت اسناد و املاک استان کرمانشاه باتاکید براینکه بازرسی از دفاترثبت اسناد، ازدواج و طلاق و واحدهای ثبتی بصورت مستمر انجام می گیرد، اعلام کرد: 2597 مورد بازرسی از 19 واحد ثبتی و 287 مورد بازرسی از دفاتر ازدواج و طلاق و اسناد رسمی انجام شده است.

در این مراسم همچنین عباس مرادخانی مدیرکل جدید ثبت اسناد و املاک استان کرمانشاه به گستردگی خدمات این اداره کل اشاره کرد و افزود: تلاش خواهیم کرد تا در تمام حوزه ها، در دوره گذر از ثبت سنتی و شروع ثبت نوین بتوانیم خدمات ارزنده ای را به مردم کرمانشاه ارائه دهیم.

وی خاطرنشان کرد: ممکن است در حوزه دفاتر اسناد رسمی، ازدواج و طلاق، کاداست و ... مشکلاتی باشد، اما اگر همکاری کنیم تا خدمتی صادقانه به مردم این استان محروم داشته باشیم، مشکلات رفع خواهد شد.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار