نماینده مجلس:
نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت: همکاری مردم با دولت و مدیران اجرایی سبب رفع مشکلات اقتصادی و تسریع در انجام برنامه‌های عمرانی و فرهنگی منطقه می شود.
کد خبر: ۶۸۰۱۱۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵ 15 November 2018

محمدرضا صباغیان در جلسه کارگروه توسعه شهرستان مهریز که با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در سالن شهید باهنر فرمانداری برگزار شد با اشاره به اینکه دولت به‌تنهایی قادر به انجام همه امور نیست، افزود: جلب مشارکت مردم نقش تعیین‌کننده‌ای در حل مسائل جامعه دارد.
وی ادامه داد: مدیران باید مسائل حوزه کاری خود را در بخش‌های مختلف دقیقا بررسی و راه‌های رسیدن به اهداف را مشخص کنند و سپس با همکاری مردم وظایف خود را به طور دقیق و علمی انجام دهند.
نماینده مردم شهرستان‌های مهریز، بافق، بهاباد، خاتم و ابرکوه در مجلس خاطرنشان کرد: خدمت به مردم عبادت و کاری ارزشمند است که قطعاً نصیب هر فردی نمی‌شود و باید قدر آن را دانست.
به گفته صباغیان، فلسفه وجودی مدیران در دستگاه‌های اجرایی، داشتن طرح و برنامه برای حل مسائل، رسیدگی به سؤالات و پاسخگویی درست به مطالبات قانونی قشرهای مختلف مردم است.
وی از مدیران خواست در صورت وجود مشکلی که باید نماینده پیگیر آن در تهران باشد مراتب را دقیقا مشخص کنند تا اقدام‌ مناسب انجام شود.
همچنین فرماندار مهریز گفت: برگزاری جلسه کارگروه توسعه شهرستان با حضور مدیران برای بررسی مسائل و مشکلات و ارائه راهکارهای مناسب تشکیل می‌شود.
سید محمد رستگاری افزود: پیگیری مطالبات مردم توسط مدیران ارشد استان یزد و به‌خصوص همراهی و حمایت نماینده مجلس نقش مهمی در حل بسیاری از مشکلات دارد.
وی گفت: همراهی خوبی در شهرستان بین مردم و مدیران اجرایی وجود دارد و در سایه تعامل سازنده شاهد شکوفایی و رونق فرهنگی و اقتصادی منطقه هستیم.
در نشست کارگروه یادشده همچنین رئیس اداره‌های مخابرات، برق ، محیط‌ زیست و مدیر بیمارستان مهریز گزارشی از اقدام‌های انجام‌شده ارائه و بر پیگیری مشکلات توسط نماینده مجلس شورای اسلامی تأکید کردند.
مرکز شهرستان 50 هزارنفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار