- فرمانده انتظامی استان قزوین:
فرمانده انتظامی استان قزوین از انهدام باند سارقان منزل در قزوین با 90 فقره سرقت خبر داد.
کد خبر: ۶۸۰۰۷۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۲ 15 November 2018

باند سارقان منزل در قزوین منهدم شدبه گزارش تابناک قزوین،سردار مهدی محمودی با اعلام این خبر افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی استان در پی وقوع سرقت های متعدد منزل در سطح شهرستان قزوین با توجه به اهمیت و حساسیت بالای موضوع وارد عمل شده و کارگروه ویژه رسیدگی برای کشف و دستگیری سارقان تشکیل شد. 


این مقام ارشد انتظامی اظهار کرد: در تحقیقات و بررسی های کارآگاهان پلیس آگاهی استان مشخص شد سارقان به صورت باندی و با استفاده از چند دستگاه خودرو پس از شناسایی ساختمان های دارای حفاظت فیزیکی ضعیف و حصول اطمینان از حضور نداشتن مالک وارد منازل شده و اغلب وسایل گران قیمت و کم حجم مانند طلا، نقره، وجه نقد، تابلو فرش، رایانه کیفی، گوشی، دوربین عکاسی و... را سرقت می کرده اند. 


وی افزود: طی اقدامات فنی هویت چند سارق در استان های همجوار شناسایی شد و با اقدامات اطلاعاتی و فنی مشخص شد که سارقان با حضور در قزوین قصد انجام سرقت های دیگری را دارند.


فرمانده انتظامی استان قزوین اضافه کرد: ماموران به سرعت با فعال کردن گشت های نا محسوس چند جوان را در حال پرسه زنی مشاهده کردند و طی تعقیب و گریز 2 نفر از سارقان دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.


فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: متهمان در بازجویی فنی ماموران به یک دستگاه خودرو دنا پلاس مورد استفاده در سرقت اعتراف کردند و خودرو در محل دستگیری سارقان به همراه مقادیری اموال سرقتی کشف شد.


سردار محمودی بیان کرد: چون احتمال بازگشت سارقان برای جا به جایی خودرو وجود داشت خودرو با کنترل نامحسوس تحت نظارت قرار گرفت و یکی دیگر از سارقان در هنگام مراجعه به خودرو شناسایی شد.


وی گفت:این سارق نیز به همراه چهار میلیارد ریال اموال سرقتی شامل طلاجات، ساعت، گوشی، وجه نقد، دوربین عکاسی حرفه ای، هارد و... دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.


این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: متهمان در بازجویی فنی به 90 فقره سرقت در سطح شهرستان قزوین و البرز اعتراف کردند و در ادامه موضوع شناسایی وسایل و رد اموال مالباختگان در پلیس آگاهی استان انجام شد.


سردار محمودی با اشاره به اینکه تلاش برای شناسایی سایر مالباختگان ادامه دارد، تصریح کرد: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.


فرمانده انتظامی استان در پایان از شهروندان خواستار شد: همواره با رعایت هشدارهای پلیسی و پیشگیری از سرقت، پلیس را در حفظ امنیت و احساس امنیت در جامعه یاری کنند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار