از ابتدای امسال تاکنون، آمار تعطیلی مراکز غیرمجاز در ارائه خدمات درمانی به ۱۹ مورد رسید.
کد خبر: ۶۷۹۹۲۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۹ 14 November 2018

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: عبدالخالق کشاورزی نماینده وزیر بهداشت در کمیسیون ماده ۱۱ تعزیرات حکومتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، گفت: با دریافت گزارش هایی مبنی بر فعالیت یک مرکز غیرمجاز پوست، مو و زیبایی، موضوع به بازرسان ویژه کمیسیون محول شد.

وی افزود: پس از تایید تخلف، بازرسان ویژه کمیسیون ماده ۱۱ تعزیرات حکومتی و اداره نظارت دانشگاه به این مکان مراجعه و ضمن بازرسی، به دلیل غیرقانونی بودن فعالیت ها، این مرکز تعطیل و پرونده تخلف برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شد.

کشاورزی ادامه داد: با نظارت کارشناسان و در مدت باقیمانده سال، تمامی مراکز لیزر درمانی بدون مجوز، به ویژه آرایشگاه ها و مراکزی که افراد بدون صلاحیت و دوره ندیده در آن فعالیت می کنند تعطیل می شود.

نماینده وزیر بهداشت در کمیسیون ماده ۱۱ تعزیرات حکومتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از مردم خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را به کارشناسان سامانه تلفنی ۱۸۱۹ که به صورت شبانه روزی فعال هستند، در میان بگذارند.

گفتنی است از ابتدای سال جاری تاکنون، ۱۹ مرکز بدون مجوزهای قانونی، به همت کارشناسان کمیسیون ماده ۱۱ تعزیرات حکومتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، شناسایی و تعطیل شده است.

برچسب ها: پلمپ ، مراکز ، پوست ، مو ، زیبایی ، شیراز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار