اگر میخواهید از سردرد تنش و بی حوصلگی رها شوید اشک بریزید.بله درست متوجه شدید.سفر، خواب، موزیک و... همیشه پاسخگو نیست در این سرویس خبری قرار است با بهترین روش برای تسکین تنش ها و اضطراب هایتان مواجه شوید پس این سرویس خبری تابناک فارس را از دست ندهید.
کد خبر: ۶۷۹۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰ 17 November 2018

تابناک فارس: یک دانشگاه ژاپنی ادعا می کند که بهترین روش برای از بین بردن استرس؛ خنده، خواب یا یک فنجان قهوه گرم نیست بلکه اشک ریختن یا همان گریه کردن است.

1.لبخند لازم نیست، گریه بکنید2.برای رهایی از تنش ها گریه بکنید

Hidefumi Yoshida که به "معلم اشک" مشهور است کارگاه های منظم و سخنرانی هایی را در سراسر ژاپن سازماندهی می کند تا به آموزش مزایای روحی گریه بپردازد.

Hidefumi Yoshida چهل وسه ساله در اظهارات اخیر خود به ژاپن تایمز گفت : "عمل گریه موثرتر از خنده یا خوابیدن در کاهش استرس است."

Yoshida توضیح می دهد که گوش دادن به موسیقی های احساسی، تماشای فیلم های غم انگیز و خواندن کتاب های آرامش بخش می تواند منافع زیادی برای سلامت روان شما داشته باشد چرا که با تحریک دستگاه عصبی پاراسیمپاتی باعث کاهش ضربان قلب می شود که می تواند تأثیر آرام بخش روی ذهن داشته باشد. اما اگر یک بار در هفته گریه کنید، می تواند تاثیر بیشتری در ساختن زندگی بدون استرس داشته باشد.

1.لبخند لازم نیست، گریه بکنید2.برای رهایی از تنش ها گریه بکنید در سال 2014، یوشیدا با Hideho Arita، استاد دانشکده پزشکی دانشگاه توهو در توکیو، یک سری سخنرانی ها را با هدف افزایش آگاهی از مزایای گریه آغاز کرد.

از آن زمان به علت اینکه با درخواست مدارس و شرکت ها برای برگزاری کارگاه ها و فعالیت های دیگر در این زمینه مواجه شدند فعالیت خود را نیز گسترش دادند.

به عنوان مثال: در سپتامبر، Yoshida سخنرانی با هدف کاهش استرس در دبیرستان اوزاکا در دیتو سیتی برگزار کرد  بنابراین با پخش فیلمی به امید در آوردن اشک دانش آموزان وکاهش استرس شان بود. سپس از دانش آموزان در مورد احساسی که پس از گریه تجربه کردند نظر خواهی کرده وبا نظرات مثبت ان ها مواجه شدند.

یوشیدا اولین نفری نیست که اثرات تسکین دهنده گریه را بازگو می کند بلکه در سال 1981، یک تحقیق با عنوان «Expert Tear» توسط دکتر ویلیام فرای در دانشگاه Minnesota انجام شد،که مدعی بود گریه کردن باعث منتشر شدن اندورفین ها می شود و پس از آن احساس شادی و سلامتی را به فرد القا می کند.

1.لبخند لازم نیست، گریه بکنید2.برای رهایی از تنش ها گریه بکنید

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
چهل ساله داریم زار می زنیم !!!!!!!!!!!!!!!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار