نماینده مردم شهرستان‌های رستم و ممسنی در مجلس شورای اسلامی گفت: تا زمانی که استاندار جدید فارس انتخاب شود یدالله رحمانی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس سرپرست استانداری می‌شود.
کد خبر: ۶۷۹۸۵۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴ 14 November 2018


تابناک فارس به نقل از تسنیم:مسعود گودرزی در حاشیه بازدید مدیرکل کمیته امداد از مناطق محروم رستم، با اشاره به اینکه اسماعیل تبادار استاندار کنونی فارس با همه ارزش‌ها، توانمندی‌ها و تلاش‌ها شامل قانون منع بکارگیری بازنشستگان شد و اداره استان را به فرد دیگری می‌سپارد، اظهار داشت: برای استان پهناوری همانند فارس طبیعی است که استاندار توانمندی که مورد اجماع همگان باشد، زمان می‌برد.

وی افزود: با توجه به اینکه برای آن شخص که باید فارس را مدیریت همه جانبه داشته باشد نیازمند بررسی دقیق‌تر است و از این پس استانداری فارس به صورت سرپرستی اداره می‌شود.

گودرزی تصریح کرد: سرپرست فعلی استانداری که از معاونان پرتوان بوده و از لحاظ وزارت کشور در حد یک استاندار است خلایی را در مدیریت استان احساس نمی‌کنیم که فارس بخواهد ضرر کند.

نماینده مردم شهرستان‌های رستم و ممسنی تصریح کرد: اما در مجموع فکر نمی‌کنم برای انتصاب استاندار فارس زمان زیادی به طول انجامد و آنچه نیز در مورد گزینه‌ها نیز مطرح می‌شود بیشتر گمانه‌زنی است.

عضو مجمع نمایندگان استان فارس خاطرنشان کرد: همچنین الزامی برای اینکه استاندار جدید فارس به طور حتم غیربومی باشد نیست و این مهم باید ارزیابی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار