معاون فنی مهندسی پلیس راهور استان یزد؛
معاون فنی مهندسی پلیس راهور استان یزد از حل مشکل ترافیکی در سطح استان خبر داد و گفت: بار ترافیکی بیشترین نقاط سطح شهر با عملیات اصلاح هندسی مرتفع می شود.
کد خبر: ۶۷۹۷۱۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۴ 14 November 2018

سرهنگ رضا زارع معاون فنی مهندسی پلیس راهور استان یزد گفت: بیشترین نقاطی که در استان بار ترافیکی داشتند مورد بررسی قرار گرفته و برای حل آن اقداماتی صورت گرفته است.

زارع با اشاره به بار ترافیکی در نقاط مختلف سطح شهر افزود: میدان سید حسن نصرالله یکی از نقاط پر ترافیکی که مردم و پلیس را با مشکلاتی مواجه کرده بود با تبدیل این میدان به چهار راه مشکل و گره ترافیکی در آن حل شد.

وی با اشاره به گره ترافیکی در میدان مهدیه ادامه داد: این میدان هم در صبح و هم در بعداز ظهر در بازه زمانی پر ترافیک با مشکل مواجه می‌شد و حتی میدان امام حسین (ع) و بلوار منتظر قائم را نیز درگیر می‌کرد که با اصلاح هندسی و تعریض میدان مشکل ترافیکی این نقطه از شهر نیز برطرف شد.

معاون فنی مهندسی پلیس راهور استان گفت: اصلاح و تعریض میدان شهدای محراب نیز برای حل مشکل ترافیکی در حال انجام است و تاکنون تقریبا ۵۰ درصد کار و برنامه‌ریزی برای اصلاح آن انجام شده است.

وی در خصوص نقاطی که بیشترین بار ترافیکی را در طول روز دارد، گفت: بلوار باهنر از نقاطی است که بیشترین حجم ترافیکی را در یزد دارد و تقریبا از ساعت ۱۱ صبح تا یک بعد از ظهر و از ساعت ۵ بعداز ظهر تا ۹ شب بار ترافیکی زیادی را دارد.

زارع ادامه داد: میدان اطلسی، میدان عالم و میدان دانش آموز نیز به واسطه محیط‌های آموزشی اطرافشان به صورت مقطعی با بار ترافیکی زیاد مواجه می‌شوند و در نقاط دیگر شهر مشکل خاصی وجود ندارد و چنانچه ترافیکی نیز مشاهده شود ناشی از دور زدن یا پارک کردن خودرو است.

وی در خصوص نقاطی در یزد که نیاز به اصلاح هندسی دارند گفت: میدان معلم و میدان اطلسی از جمله این موارد هستند که البته فعلا برنامه‌ای برای اصلاح آن‌ها در دستور کار نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار