رئیس شورای اسلامی شهر قزوین:
رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: تجربه سایر شهرها نشان می دهد پیاده رو سازی در خیابان خیام به سود شهروندان و همچنین کسبه محل است.
کد خبر: ۶۷۹۶۷۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۹ 14 November 2018

پیاده راه سازی خیابان خیام قزوین به سود شهروندان و کسبه استبه گزارش تابناک قزوین،حکمت الله داودی سه شنبه شب در جلسه علنی پارلمان محلی با اشاره به برگزاری اجلاس جهانی گردشگری در شهر همدان، افزود: در حاشیه این اجلاسیه، نشست مشترکی با اعضای شورای شهرهای همدان، سنندج و اصفهان داشتیم و به تبادل تجربیات در حوزه گردشگری پرداخته شد.


وی با اشاره به بازدید صورت گرفته از مسیرهای پیاده راه شهر همدان، اضافه کرد: مرکز ثقل ترافیکی شهر همدان به مسیر پیاده راه تبدیل شده است که از تپه هگمتانه آغاز و به آرامگاه ابوعلی سینا ختم می‌شود. 


داودی ادامه داد: در این بین مهم ترین میدان شهر همدان نیز قرار دارد که بدون مشکل خاصی به پیاده راه تبدیل شده است.


وی اضافه کرد: تجربه شهر همدان در این زمینه موفقیت آمیز بوده است و امروزه شاهد رونق اقتصادی بیشتری در ملک های تجاری طرح اجرا شده در این شهر هستیم.


داودی گفت: لازم است مخالفان پیاده راه سازی خیام نیز طی بازدید از شهر همدان شاهد رونق فضای کسب و کار در خیابان های پیاده راه شده این شهر باشند.


رییس شورای اسلامی شهر قزوین افزود: پارکینگ مهر و ماه نیز که به تازگی تاسیس شده است می‌تواند فضای توقفگاهی خیابان خیام را تامین کند و در این زمینه مشکلی نخواهیم داشت.


صحبت های رییس شورای شهر قزوین در حالی مطرح شده است که طرح پیاده راه قسمتی از خیابان خیام قزوین که در سالیان قبل اجرا شده بود در سال 94 متوقف شد.


اجرای این طرح انتقادات برخی کسبه و مغازه داران در این خیابان را به دنبال داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار