۴ پومسه کار فارسی برای کسب افتخار راهی رقابت‌های جهانی چین تایپه شدند.
کد خبر: ۶۷۹۲۸۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰ 13 November 2018

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: غیاثی رییس هیات تکواندو استان فارس گفت: تیم ملی پومسه مردان و زنان ایران به یازدهمین دوره مسابقات پومسه قهرمانی جهان اعزام شد که در تیم مردان سید احسان صداقت، اکبر فروزان و محمد صادق فتوحی تکواندوکاران فارسی هستند که امیدواریم دست پر از این مسابقات بازگردند.

وی افزود: فاطمه اسدپور دیگر پومسه کار سرشناس کشورمان هم در رقابت‌های پومسه جهانی، هدایت تیم ملی بانوان را بر عهده دارد.

Image result for ‫تکواندو‬‎

اسدپور سرمربی فارسی تیم ملی پومسه بانوان در خصوص مسابقات چین تایپه بیان کرد: رویداد جهانی پومسه میدان بزرگی است به ویژه که در این دوره، مسابقات به صورت تک حذفی برگزار می‌شود، اما تصویرسازی‌های لازم صورت گرفته و تکواندوکاران همگی با انگیزه تمرین کردند و به دنبال کسب خوشرنگ‌ترین مدال هستند.

اسدپور گفت: تعدادی از نفرات اعزامی نخستین حضور خود در میدانی بین‌المللی را تجربه می‌کنند و ما نیز در طول اردو سعی کردیم بچه‌ها را به خود باوری لازم برسانیم تا با اعتماد به نفس بر روی شیاپ‌چانگ حضور پیدا کنند.

سرمربی شیرازی تیم پومسه زنان ایران در خصوص مهمترین حریفان کشورمان تصریح کرد: کره‌جنوبی، فیلیپین، تایلند، چین، ویتنام و چین تایپه از مهمترین حریفان ما به حساب می‌آیند، اما نباید این مهم را فراموش کرد که ایران نیز رقیب قدرتمندی برای دیگر کشور‌ها است و بچه‌ها از نظر فنی هیچ‌چیز کم ندارند.

مسابقات پومسه قهرمانی جهان با حضور ۱۲۷۴ ورزشکار از ۵۴ کشور از روز پنج شنبه ۲۴ آبان ماه بمدت چهار روز در چین تایپه برگزار می‌شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار