مدیرعامل پاس همدان از وضعیت نامطلوب تیم پاس در جدول لیگ دسته دوم سخن به میان آورد و گفت: بسیاری از تیم‌ها از ۳ ماه قبل از آغاز فصل شروع به آماده‌سازی تیم‌هایشان کردند، اما ما ۱۰ روز قبل از آغاز مسابقات تازه شروع به آماده‌سازی تیم کردیم.
کد خبر: ۶۷۹۲۷۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸ 14 November 2018
محمد مظهری گفت: این باشگاه مبلغی حدود ۴ تا ۶ میلیارد تومان بدهی دارد که بخشی از این بدهی‌ها ثبت نشده است.

به گزارش ایسنا، مظهری درباره توقیف اموال باشگاه که هفته گذشته اتفاق افتاد، اظهار کرد: فردی که اموال باشگاه را توقیف کرد از کارمندان سابق باشگاه بود و به علت عدم دریافت حقوقش در سال‌های گذشته این کار را انجام داد.

وی افزود: این فرد مبلغ ۱۰ میلیون تومان طلب داشت که ۲ بار به صورت مفصل با این فرد برای پرداخت ۷ تا ۷.۵ میلیون تومان از بدهی‌هایش صحبت کردیم و توانستیم رضایت این فرد را بگیریم.

مظهری با اشاره به اینکه فرد طلبکار بعد از قبول مبلغ پیشنهادی، چند روز بعد دوباره پشیمان می‌شود، ادامه داد: در روز بازی با تیم فومن این فرد طلبکار همراه با نیروی انتظامی آمدند و اموال باشگاه را توقیف کردند.

وی با بیان اینکه چندین کارمند دیگر هم هستند که حقوقشان را در این چند ساله نگرفتند، اضافه کرد: بدهی‌هایی به بازیکنان سابق، کارمندان باشگاه و مشاغل آزاد وجود دارد.

مظهری درباره علت خرید سهمیه تیم پرسپولیس مشهد و آمدن پاس از لیگ دسته سه به لیگ دسته دو گفت: تیم پاس به علت عدم مدیریت درست به لیگ‌های پایین‌تر سقوط کرد که وجهه خوبی برای استان نداشت، برای همین سهمیه لیگ دسته دوم از تیم پرسپولیس مشهد خریداری شد.

مدیرعامل تیم پاس با بیان اینکه به علت دیر اقدام کردن برای آماده‌سازی پیش فصل اکثرا بازیکنان بومی توسط تیم شهرداری همدان جذب شدند، ادامه داد: برای نیم فصل صحبت‌هایی با چند بازیکن خوب که به خاطر جمیشیدیان بازیکن پاس حاضر به امضاء قرارداد با نصف قیمت شده‌اند، صورت گرفته است.

وی درباره آینده پاس نیز گفت: اگر مسائل مالی مشکل‌ساز نشود تیم پاس روند و شکل خوبی پیدا می‌کند و می‌تواند جزء تیم‌های بالای جدولی باشد و این را باید بدانیم که در لیگ دسته دوم معمولا تیم‌ها از نیم فصل دوم شروع به پیشرفت می‌کنند.

مظهری در پاسخ به سوالی مبنی بر پیش‌بینی رتبه و وضعیت تیم پاس در پایان فصل بیان کرد: با توجه به بازیکنان و کادر فنی تیم، امید زیادی به پیشرفت پاس هست به طوریکه می‌توانیم در لیگ بمانیم و جزء تیم‌های بالای جدولی باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار