بر اساس گفته مشتریان، در حالی که قیمت پژو207 اتوماتیک بدون صندوق در کارخانه 54 میلیون و 300 هزار تومان است، ایران خودرو، قیمت مصوب صندوق‌دار این محصول را برای تحویل به مشتریان 104 میلیون تومان اعلام کرد.
کد خبر: ۶۷۹۲۵۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵ 13 November 2018

به گزارش تابناک یزد، گروه صنعتی خودروسازی ایران خودرو که در اسفندماه سال 1396 اولین مرحله از پیش فروش پژو 207i صندوق دار اتوماتیک را انجام داد، اکنون بعد از حدود 6 ماه تاخیر، دعوت‌نامه‌های مشتریان تحویل خرداد ماه 1397 را ارسال کرده است. 

قیمت مصوب این محصول در این دعوتنامه 104 میلیون تومان تعیین شده است که با در نظر گرفتن تخفیف 15 میلیون تومانی به مشتریان این سری از ثبت نام قیمت این خودرو برای این گروه از مشتریان که تحویل آنها خردادماه 97 بوده است 89 میلیون تومان محاسبه می‌شود، اما برای سایر مشتریان که از تخفیف برخوردار نیستند، قطعا به همان قیمت 104 میلیون تومان محاسبه خواهد شد.

به گزارش فارس، این در حالی که  مشتریان خرید این خودرو از این گروه خودروسازی نسبت به  اختلاف قیمت این خودرو با نمونه هاچ بک آن که در کارخانه 54 میلیون و 300 هزار تومان است انتقاد دارند و معتقدند، اختلاف 50 میلیون تومانی قیمت برای اضافه شدن یک صندوق عادلانه نیست.

همچنین این خریداران مهلت یک هفته‌ای برای پرداخت مابه‌التفاوت وجه اولیه پرداختی را نامناسب عنوان می‌کنند.

 صندوقی که برای خریداران خودرو ۵۰ میلیون تومان آب خورد +سند

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار