تصادف زنجیره ای در جاده هراز حادثه ساز شد و موجب مصدومیت تعداد زیادی شد .در زمان حاضر از آستانه مبارکه امامزاده هاشم(ع) در محدوده استان مازندران تا منطقه پلور به طول بیش از 15 کیلومتر بارش پراکنده برف وجود دارد و سطح جاده نیز لغزنده است.
کد خبر: ۶۷۹۱۰۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۶ 13 November 2018

به گزارش تابناک مازندران، تصادف زنجیره ای در جاده هراز حادثه ساز شد و موجب مصدومیت تعداد زیادی شد .در زمان حاضر از آستانه مبارکه امامزاده هاشم(ع) در محدوده استان مازندران تا منطقه پلور به طول بیش از 15 کیلومتر بارش پراکنده برف وجود دارد و سطح جاده نیز لغزنده است.

براساس این گزارش، نقص فنی اتوبوس مسافربری در مسیر جاده هراز دوشنبه شب باعث برخورد چند دستگاه خودروی عبوری و مصدوم شدن 2 نفر شد.

این اتوبوس از تهران به سمت آمل در حرکت بود که در حد فاصل کیلومتر 75 جاده هراز به علت خالی کردن ترمز به یک دستگاه نیسان برخورد.
رییس اداره راه و شهرسازی بخش لاریجان در این باره گفت: پس از برخورد اتوبوس به نیسان، این خودرو هم به یک دستگاه پراید که جلوتر از آن در حال حرکت بود برخورد کرد.
یوسف جغتا افزود:

البته برای هیچ یک از حدود 35 سرنشین اتوبوس مشکل خاصی پیش نیامد، اما راننده و سرنشین نیسان به علت شدت برخورد اتوبوس مصدوم شدند.
وی گفت که مصدومان این سانحه با حضور عوامل اورژانس وجمعیت هلال احمر به بیمارستان 17 شهریور آمل منتقل شدند.
جغتا لغزنده بودن سطح جاده را هم در ایجاد تصادف زنجیره ای موثر دانست و افزود:

در زمان حاضر از آستانه مبارکه امامزاده هاشم(ع) در محدوده استان مازندران تا منطقه پلور به طول بیش از 15 کیلومتر بارش پراکنده برف وجود دارد و سطح جاده نیز لغزنده است.
وی از رانندگان خواست که حتما تجهیزات زمستانی و وسایل گرم کننده به همراه داشته باشند و از شتابزدگی و انحراف به چپ به طور جدی خودداری کنند.
حدود 110 کیلومتر از مسیرجاده هراز در حوزه استحفاظی استان مازندران واقع شده است.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار