عباسی، از کم‌کاری کدام دستگاه‌ها در جبران خسارت سیل در کاکرود سخن گفت؛
تابناک / نماینده رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کم‌کاری برخی از دستگاه‌ها در جبران خسارت سیل در منطقه کارکرود، گفت: مسئولان باید در کوتاه‌ترین زمان این مناطق را بازسازی کنند.
کد خبر: ۶۷۹۰۳۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۲ 12 November 2018

تابناک / نماینده رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کم‌کاری برخی از دستگاه‌ها در جبران خسارت سیل در منطقه کارکرود، گفت: مسئولان باید در کوتاه‌ترین زمان این مناطق را بازسازی کنند.

 

اگر کم کاری ها برای نماینده رودسر و املش ثابت شده است چرا برخورد نمی کند!؟

 

اسدالله عباسی بعد از ظهر یکشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران رودسر که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد ضمن گلایه از عدم در نظر گرفتن یک راه جایگزین برای روستاهای بالا و پایین دست کاکرود اشکورات رحیم آباد، اظهار کرد: به رغم بودجه مصوب برای این موضوع هنوز راه ارتباطی ۴ روستای این مناطق دارای مشکل است.

عباسی با بیان اینکه احتمال آسیب و خسارت مجدد در این مناطق براثر بارش شدید باران وجود دارد، گفت: متاسفانه برخی از مسئولان دستگاه‌ها در این زمینه کوتاهی کرده‌اند.

وی با اشاره به اختصاص ۱۰ میلیارد تومان اعتبار به مناطق سیل زده کارکرود اشکورات شهرستان رودسر، افزود: امیدواریم با جذب هر چه سریع‌تر این اعتبارات مناطق آسیب دیده بازسازی شده و راه‌های ارتباطی این روستاها نیز ترمیم شود.

نماینده رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به خسارات وارده به باغات فندق در سیل کاکرود، بیان کرد: هنوز فندق‌کاران این منطقه خسارت خود را دریافت نکرده‌اند که نیازمند تأمین اعتبارات در این زمینه هستیم.

وی در ادامه با تأکید برلزوم ساماندهی به رودخانه ها برای پیشگیری از خسارت ناشی از سیل، افزود: در سال‌های گذشته پیمانکاران به جای ساماندهی به رودخانه های به فکر منافع خود و برداشت مصالح موجود در رودخانه‌ها بوده اند.

عباسی با بیان اینکه تعدادی از کارها در راه و شهرسازی رها شده و مردم به فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها مراجعه می‌کنند، اظهارکرد: باید با تعامل و همکاری و همدلی مسئولان استانی در حوزه عمرانی نیز یک تحرک جدی ایجاد شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار