دبیرکل سازمان جهانی گردشگری با بیان اینکه باید سعی در تعریف و تدوین پروژه‌های جدید گردشگری داشته باشیم، خاطرنشان کرد: همدان یکی از بهترین مقاصد گردشگری در ایران است و می‌تواند یکی از مقاصد مطرح در صنعت گردشگری باشد.
کد خبر: ۶۷۹۰۱۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۴ 12 November 2018
زوراب پولو لیکاشویلی گفت: باید برای حفاظت از غارعلیصدر تلاش شود.

به گزارش ایسنا، پولو لیکاشویلی در آئین افتتاح چهلمین نشست عمومی اعضای وابسته UNWTO در همدان، با اشاره به اهمیت توریسم فرهنگی، اظهار کرد: بسیاری از توریست‌های امروزی با هدف گردشگری مسافرت می‌کنند و باید سعی کنیم از فناوری‌های جدید برای ارتقاء صنعت گردشگری به نحو مطلوب استفاده کنیم و به ارتقاء فرهنگ و میراث‌های فرهنگی کشور‌های مقصد بپردازیم.

وی با بیان اینکه در این راستا می‌توانیم با دانشگاه‌های بزرگ هم تعامل و همکاری داشته باشیم، افزود: باید سعی کنیم از فناوری‌های مدرن و جدید بهره‌مند شویم چرا که در عرصه گردشگری یک رقابت جدی وجود دارد و نباید در این رقابت عقب بمانیم.

پولو لیکاشویلی با بیان اینکه باید سعی در تعریف و تدوین پروژه‌های جدید گردشگری داشته باشیم، خاطرنشان کرد: همدان یکی از بهترین مقاصد گردشگری در ایران است و می‌تواند یکی از مقاصد مطرح در صنعت گردشگری باشد.

وی به حفاظت از غارعلیصدر به عنوان یکی از جاذبه‌های منحصربفرد ایران و همدان اشاره کرد و گفت: غارعلیصدر می‌تواند یکی از فاکتور‌های مهم برای ارتقاء گردشگری این منطقه باشد.

دبیرکل سازمان جهانی گردشگری با بیان اینکه باید برای حفاظت از این غار تلاش شود، گفت: سعی می‌کنیم ایران و جاذبه‌های گردشگری ایران را به جهان معرفی کنیم.

پولو لیکاشویلی با اشاره به اینکه صنایع دستی یکی از نماد‌ها و سنبل‌های فرهنگی است، تأکید کرد: ایران و همدان در رأس صنایع دستی دنیا قرار دارد.

وی با تأکید بر اینکه اولویت سازمان جهانی گردشگری حمایت از توسعه گردشگری است، گفت: از ۵۰۰ عضو سازمان جهانی گردشگری ۱۶ مجموعه از ایران بوده که از این تعداد ۳ مجموعه از استان همدان است که نشانه ظرفیت‌های بالای گردشگری همدان است.

وی با بیان اینکه از ۲۷ کشور دنیا در این اجلاس حضور دارند و امیدواریم شاهد یک اجلاس خوب و پرثمر باشیم، گفت: اسپانیا، ژاپن و آمریکای‌جنوبی از جمله اعضای حاضر در این اجلاس هستند.

دبیرکل سازمان جهانی گردشگری در پایان عنوان کرد: در این اجلاس فرصت داریم تا شرکت‌های مختلف جهان را در یکجا جمع کنیم و به تضارب آرا بپردازیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار