فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بقیه‌الله(عج) شیراز گفت: درراستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تا پایان امسال بیش از 2 هزار دانش‌آموز ناحیه 3 شیراز در قالب اردوی راهیان‌نور به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۶۷۸۹۸۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۹ 12 November 2018

تابناک فارس به نقل از فارس: سرهنگ پاسدار جعفر دوستدار ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نخستین گروه راهیان‌نور 23 آبان ماه جاری به تعداد 16 دستگاه اتوبوس از شیراز عازم مناطق عملیاتی دوران 8 سال دفاع مقدس می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه محل استقرار و اعزام نخستین گروه دانش‌آموزان بسیجی به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس تالار معلم واقع در فلکه خاتون است، افزود: در این اردوی سه‌روزه معنوی و فرهنگی، دانش‌آموزان از نحوه رشادت‌های رزمندگان در مقابله با تجاوز رژیم بعثی عراق به میهن اسلامی ما به‌ویژه در مناطق عملیاتی علقمه یادبود شهدای کربلای 5، شلمچه، پادگان شهید مسعودیان و معراج الشهداء آشنا می‌شوند.

فرمانده سپاه بقیه‌الله(عج) شیراز خاطرنشان کرد: آشنایی بافرهنگ متعالی دفاع مقدس، توجه به سیره و سبک زندگی شهدا و رزمندگان اسلام و تحقق سند بنیادین در آموزش‌وپرورش از دیگر اهداف این حرکت معنوی است.

دوستدار تصریح کرد: در این سفر و در هر اتوبوس یک نفر همکار فرهنگی، خادم‌الشهید و نیز یک راوی و سخنران دانش‌آموزان بسیجی را همراهی می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار