مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان فارس گفت: فیلم‌های « خانم یایا»، «هشتگ»، « گرگ بازی»، « لازانیا»، « لس آنجلس - تهران» و «پیشونی سفید ۲» در شیراز اکران می‌شود.
کد خبر: ۶۷۸۹۶۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹ 12 November 2018


رسول شهابیان با اشاره به برنامه سینماهای این شهر اظهار داشت: فیلم‌های « خانم یایا»، «هشتگ»، « گرگ بازی»، « لازانیا»، « لس آنجلس - تهران» و « پیشونی سفید 2» در 5 سینمای شیراز اکران می‌شود.

وی با بیان اینکه فیلم «خانم یایا» اثر عبدالرضا کاهانی در سینما سعدی و ایران اکران می‌شود، گفت: این فیلم اثر عبدالرضا کاهانی و در ژانر کمدی است.

این فیلم ماجرای 2 باجناق را روایت می‌کند که به بهانه تجارت راهی چین شده و از آنجا سر از پاتایا در می‌آورند. این فیلم در تایلند ساخته شده است. امین حیایی، رضا عطاران و حمید فرخ‌نژاد در این فیلم بازی کردند. کاهانی پس از 3 فیلم اکران نشده توانست با اکران این فیلم طلسم را بشکند.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان فارس با اشاره به برنامه دیگر سینماها افزود: فیلم لس آنجلس - تهران نیز به کارگردانی تینا پاکروان در سینما سعدی اکران می‌شود که این فیلم نیز در رده کمدی جای دارد.

پرویز پرستویی، مهناز افشار، گوهر خیراندیش، زهیر یاری، شیرین یزدان‌بخش، ماهایا پطروسیان، ژوبین رهبر، بانی پال شومون از بازیگران فیلم لس آنجلس - تهران هستند.

شهابیان با اشاره به اکران فیلم «گرگ بازی» در سانس‌های 13،17 و 21 سینما ایران بیان کرد: فیلم سینمایی گرگ بازی نخستین ساخته سینمایی بلند عباس نظام دوست است که هنرمندانی چون علی مصفا، هانیه توسلی و نگار جواهریان در آن به ایفای نقش می‌پردازند.

فیلم «گرگ بازی» درباره چند دوست قدیمی است که یک شب در خانه موروثی یکی‌شان جمع می‌شوند و با ورود مهمانان تازه وارد به جمع ماجراهای عجیبی رخ می‌دهد.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان فارس با اشاره به اکران فیلم « پیشونی سفید 2» در سینما شیراز عنوان کرد: این فیلم به کارگردانی و نویسندگی سید جواد هاشمی در ژانر کودک ساخته شده است.

پیشونی سفید 2 قسمت دوم از سه گانه پیشونی سفید است. قسمت اول با نام اختاپوس در سال 1390 ساخته شد و قسمت سوم هم در مراحل فنی پس از تولید به سر می‌برد.

شهابیان از اکران فیلم « لازانیا» در سینما پیام خبر داد و گفت: این فیلم به کارگردانی حسین قناعت مضمونی کمدی دارد.

جواد رضویان، ارژنگ امیرفضلی، بهنوش بختیاری، نفیسه روشن، رضا ناجی، یوسف تیموری، یوسف صیادی، اصغر سمسارزاده، ساعد هدایتی، رضا رویگری، عباس محبوب و محمد شیری از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم کمدی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان فارس با اشاره به استقبال مردم شیراز از فیلم‌های کمدی تصریح کرد: در سینما فلسطین نیز فیلم « هشتگ» به کارگردانی رحیم بهبودی‌فراکران می‌شود.

یکی از ویژگی‌های این فیلم گریم مردانه نیوشا ضیغمی بازیگر این فیلم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار