نماینده مردم فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند در مجلس شورای اسلامی گفت: انتخاب گزینه‌های غیربومی برای استانداری فارس سیاست غلط دولت تدبیر و امید است.
کد خبر: ۶۷۸۹۵۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۰ 12 November 2018

تابناک فارس به نقل از فارس:کوروش کرم‌پور با انتقاد از سیاست انتخاب استانداران غیربومی برای استان پهناور فارس، اظهار داشت: افرادی که در حال حاضر برای استانداری فارس مطرح هستند بر اساس استراتژی غیربومی است و بنده یکی از معترضان اصلی به این تصمیم بسیار غلط به وزارت کشور و سپس به رئیس‌جمهور هستم.

وی افزود: سوال من این است که آقای رئیس جمهور چطور می شود بیش از 2 میلیون رأی در استان پهناور فارس از مردم گرفته و بسیاری از نخبگان به شما رأی دهند تا به عنوان رئیس جمهور انتخاب شوید، اما نمی‌توان در استانی به این بزرگی استاندار بومی انتخاب کرد؟

کرم‌پور با طرح این پرسش که مگر در استان فارس قحط الرجال است، تأکید کرد: این توهین به شعور مردم استان فارس است؛ این چه سیاست غلطی هست که دولت تدبیر و امید دارد.

نماینده مردم فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند، ادامه داد: عقب‌ماندگی که در ارتباط با چند سال گذشته برای استان فارس رقم خورده است را چه کسی باید جوابگو باشد.

وی با بیان اینکه چرا استاندارهای ما عمر مسوولیتشان بیشتر از 2 سال نبوده است، یادآور شد: چطور می‌شود با استاندارهایی که بیش از 2 سال در استان حضور ندارند توسعه، عمران و آبادی و محرومیت‌زدایی انجام بگیرد؟

کرم‌پور با اشاره به اینکه نباید استان فارس قربانی تصمیمات غلط بعضی از دولتمردان شود، تصریح کرد: استاندار غیربومی تا بخواهد از نظر سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و عمرانی شناخت پیدا کند زمان می‌برد و زمانی که شناخت او کامل شد به هر دلیلی تغییر و عمر استانداری وی تمام می‌شود.

این نماینده مجلس عنوان کرد: تا کنون از مراجع رسمی کوچکترین اطلاعاتی در خصوص انتخاب استاندار ندارم، اما نمایندگان مجلس می‌توانند در این زمینه مشاوره دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار