نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: هنوز شخص خاصی به صورت قطعی به عنوان گزینه استانداری انتخاب نشده و به نظر می‌رسد برای مدتی استانداری فارس با سرپرست اداره شود.
کد خبر: ۶۷۸۹۲۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰ 12 November 2018

تابناک فارس به نقل از فارس:علی اکبری در ارتباط با انتخاب گزینه نهایی استانداری فارس اظهار اشت: ترجیح نمایندگان فارس بر این بود که استاندار بومی و از استان فارس انتخاب شود و چند نفر هم به وزارت کشور پیشنهاد دادیم، اما بنا بر حساسیت و ملاحظات وزارت کشور ترجیح بر انتخاب فرد غیربومی است.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه وزارت کشور معتقد است که استاندار غیربومی تبعات کمتری را به همراه دارد، افزود: هنوز شخص خاصی به صورت قطعی به عنوان گزینه استانداری انتخاب نشده و به‌نظر می‌رسد برای مدتی برای استانداری فارس سرپرست انتخاب شود تا گزینه نهایی و رسمی اعلام شود.

با ابلاغ قانون منع به کارگیری بازنشستگان تعدادی از استانداران مشمول این قانون شدند و تا 24 آبان ماه فرصت دارند که استعفای خود را اعلام کنند. وزارت کشور نیز باید تا این تاریخ گزینه‌های جدید را مطرح کند، اما با وجود اینکه تنها چند روز تا زمان قانونی باقی مانده، هنوز از سوی وزارت کشور هیچ گزینه‌ای برای استانداری فارس اعلام نشده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار