سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ثلاث باباجانی از به دام افتادن شکارچیان کل وحشی در بمو خبر داد.
کد خبر: ۶۷۸۸۹۸
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹ 12 November 2018

به گزارش تابناک به نقل ازخبرگزاری مهر، جهانگیر امیری اظهار داشت: مأمورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان ثلاث‌باباجانی طی گزارشات مردمی و گشت و کنترل و پایش در مناطق حوزه استحفاظی، با ۲ نفر شکارچی متخلف زیست‌محیطی مواجه شدند.

وی افزود: پس از توقیف شکارچیان و در بازرسی‌های به‌عمل آمده لاشه ۲ رأس کل‌وحشی، ۲ قبضه اسلحه گلوله‌زنی و ساچمه‌زنی و تعداد پنج فشنگ از آنان کشف‌و ضبط شد.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ثلاث باباجانی گفت: پس از دستگیری و تشکیل پرونده تخلف برای متخلفین و واریز مبلغ جریمه زیست‌محیطی جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

وی بیان کرد: تمامی عرصه‌های طبیعی شهرستان ثلاث به صورت شبانه روزی به وسیله محیط‌بانان پایش و مورد گشت و کنترل قرار می گیرد و در صورت مشاهده هرگونه تخلف زیست‌محیطی مطابق با ضوابط و مقررات با متخلفین برخورد قاطع می‌شود.

امیری در پایان ضمن قدردانی از مردم طبیعت‌دوست این شهرستان، از عموم مردم و دوستداران طبیعت تقاضا کرد برای حمایت و حفاظت از گونه های جانوری به محض مشاهده هر گونه تخلف زیست محیطی مراتب را سریعاً از طریق شماره تماس ۰۸۳۴۶۷۲۹۲۵۵ به این اداره گزارش دهند.

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار