امام جمعه موقت جهرم گفت: همه باید نسبت به شهر خود تعصب داشته و در مسائل مختلف از جمله اقتصادی با تعصب رفتار کنیم.
کد خبر: ۶۷۷۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۴ 09 November 2018

تابناک فارس به نقل از فارس:حجت‌الاسلام عبدالحمید عارفیان در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه امروز شهر جهرم به داشتن تعصب ها در مسائل مختلف برای پیشرفت و کمک به شهر اشاره کرد و اظهار داشت: همه ما باید نسبت به شهر خود در مسائل مختلف از جمله اقتصادی و مسئله آب با تعصب رفتار کنیم.

وی با اشاره به اینکه در این وضعیت افتصادی سعی شود خریدهای خود را از شهر خودمان انجام داده تا بتوانیم به اقتصاد شهرمان کمک کنیم، افزود: حتی زمانی که قصد داریم برای سفر یا کاری از شهر خارج شویم اقلام مورد نیاز را از شهر خودمان تهیه کنیم.

امام جمعه موقت جهرم با اشاره به اینکه فرض را بر آن بگذاریم که درون یک کشتی بوده که آسیب و صدمه زدن هر یک از افراد حاظر در کشتی باعث ایجاد خطر برای همه افراد می‌شود، ادامه داد: همه باید برای پیشرفت و آینده شهر کمک کنیم.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به 24 آبان روز کتاب و کتابخوانی بیان کرد: کتاب جزء جامعه و یک فرهنگ بوده و جامعه بدون کتاب فرهنگی ندارد.

وی با تاکید بر اینکه کتاب حافظ دانش بشری و یکی از مولفه‌های آن است به بیانات مقام معظم رهبری در مورد کتاب اشاره کرد و بیان داشت: مقام معظم رهبری فرمودند کتاب خوانی یک فریضه واجب است پس باید نسبت به این فریضه حساس بوده و درست عمل کنیم.

امام جمعه موقت جهرم با اشاره به اینکه کتاب‌هایی که باعث یاس و ناامیدی می‌شود باطل و بیهوده است، ادامه داد: همچنین در کنار کتاب‌های خوب و مفید کتاب‌هایی هم هستند که دشمن ایمان و اعتقاد ما بوده و باید توجه کنیم و به یاد داشته باشیم این نوع کتاب‌ها که باعث گمراهی شود حرام است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار