شانزدهمین همایش زبان و ادبیات انگلیسی از ۲۳ آبان در شیراز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۷۷۷۷۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵ 09 November 2018

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: دبیر اجرایی شانزدهمین همایش زبان و ادبیات انگلیسی گفت: این همایش سه روزه از ۲۳ تا ۲۵ آبان با حضور ۵۰۰ شرکت کننده و هفت سخنران خارجی در تالار مصطفوی دانشگاه شیراز برگزار می‌شود.

سعید مهرپور افزود: هشت سخنران خارجی برای کارگاه‌ها و سخنران همایش از کشور‌های استرالیا، سوئد، فنلاند، انگلیس، ترکیه و آمریکا به این همایش دعوت شده اند.
وی تصریح کرد: از ۱۵۰ دانشگاه کشور ۷۰۰ مقاله دریافت شده که ۲۲۰ چکیده در بخش ارائه شفاهی و ارائه پوستر با محور آینده پژوهی در آموزش زبان و ادبیات انگلیسی مورد ارزیابی قرار گرفته است.
دبیر اجرایی شانزدهمین همایش آموزش زبان و ادبیات انگلیسی افزود: چکیده این مقالات به صورت کتابچه چاپ خواهد شد و مجموعه مقالات به صورت الکترونیکی در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.
مهرپور گفت: محور‌های این همایش شامل آموزش معلمان، ارزشیابی فعالیت‌های آموزشی، یادگیری زبان اول و دوم، روش پژوهش، تبیین مسائل درسی، جامع شناسی زبان انگلیسی، سیاست گذاری‌های زبانی ادبیات انگلیسی، مطالعات فرهنگی و ادبیات، بحث ادبیات و فلسفه، مطالعات زنان و ادبیات، ادبیات جهان، ادبیات کلاسیک، ادبیات کودکان است.
وی اظهارداشت: در این همایش علاوه بر دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته زبان و ادبیات انگلیسی دانشگاه‌های سراسر کشور، دبیران آموزش وپرورش و مؤسسات آموزش زبان حضور دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار