رئیس پلیس فتا فارس از دستگیری عامل برداشت غیرمجاز ۱۰۰ میلیون ریالی از حساب بانکی شهروندی در شهرستان شیراز خبر داد.
کد خبر: ۶۷۷۴۱۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰ 07 November 2018

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:سرهنگ حبیب الله رجبلی رئیس پلیس فتا فارس بیان کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال به صورت غیر مجاز از حساب بانکی وی به صورت اینترنتی برداشت شده است که موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا طی تحقیقات فنی از شاکی متوجه شدند وی برای فروش اسکناس ۱۰۰ دلاری به یکی از خیابان‌های شیراز مراجعه و با فردی که خود را خریدار ارز معرفی کرده آشنا و در نهایت ارز خود را به فروشنده فروخته و خریدار مبلغ را به صورت اینترنتی به حساب شاکی واریز کرده است.

رئیس پلیس فتا فارس با بیان اینکه متهم با بدست آوردن رمز دوم عابر بانک شاکی مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال برداشت غیر مجاز کرده است، افزود: در یک عملیات موفق پلیسی کارشناسان پلیس فتا توانستند وی را دستگیر کنند.

سرهنگ رجبلی با اشاره به اینکه متهم در بازجویی فنی و تخصصی بیان کرد که از سهل انگار شاکی سوء استفاده و مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال برداشت کرده ام، ادامه داد: بیشتر برداشت‌های غیر مجاز بانکی در پی اعتماد به دیگران و واگذاری کارت به همراه رمز آن روی می‌دهد که می‌طلبد شهروندان به هیچ عنوان کارت بانکی و رمز آن را در اختیار دیگران قرار ندهند و حتی در زمان خرید، مشتری خود باید کارت کشیده و رمز را وارد کند.

رئیس پلیس فتا استان فارس تصریح کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مواجهه با جرائم مشهود در فضای مجازی مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به نشانی cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار