پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات و تجهیزات سرمایش و گرمایش، چهاردهمین نمایشگاه تخصصی کاشی و سرامیک، چینی‌آلات بهداشتی و سنگ‌های تزئینی و دومین نمایشگاه قهوه و صنایع وابسته در شیراز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۷۷۲۱۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۰ 07 November 2018

تابناک فارس به نقل از تسنیم: پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات و تجهیزات سرمایش و گرمایش، چهاردهمین نمایشگاه تخصصی کاشی و سرامیک، چینی‌آلات بهداشتی و سنگ‌های تزئینی و نمایشگاه قهوه و صنایع وابسته در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان فارس واقع در شهرک گلستان گشایش می‌یابد.

این 3 نمایشگاه که ساعت 17 روز سه‌شنبه 22 آبان‌ماه افتتاح می‌شود از تاریخ 22 تا 25 آبان‌ماه همه روزه از ساعت 16 تا 21 پذیرای علاقه‌مندان است.

تجهیزات و سیستم‌های گرمایشی، تجهیزات و سیستم‌های سرمایشی و تهویه مطبوع، تجهیزات سردخانه‌ای و برودتی، انواع سیستم های تاسیساتی، انواع لوله و اتصالات، تجهیزات الکترونیکی و سیستم‌های اتوماسیون منزل، انواع کاشی و سرامیک، قهوه و صنایع وابسته در بخش‌های مختلف این نمایشگاه عرضه می‌شود.

هدف از برگزاری این نمایشگاه آشنا شدن بازدیدکنندگان با شرکت‌های جدید، محصولات و تجهیزات به روز تأسیسات سرمایشی و گرمایشی، کاشی و سرامیک و غیره است.

برچسب ها: نمایشگاه ، شیراز ، هم زمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار