معاون فرهنگی ـ اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس از نواخته شدن زنگ وقف در مدارس این استان هم‌زمان با آغاز دهه وقف خبر داد.
کد خبر: ۶۷۷۱۳۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸ 06 November 2018

تابناک فارس به نقل از ایکنا: حجت‌الاسلام رحیم صفری‌گرائی، معاون فرهنگی ـ اجتماعی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس امروز، ۱۵ آبان‌ماه گفت: هم‌زمان با اولین روز دهه وقف که با عنوان «وقف، رسانه، ترویج موقوفات مشارکتی» نام‌گذاری شده است، زنگ وقف در مدارس فارس به صدا درآمد.
وی افزود: در مدارسی که این کار صورت گرفت؛ برنامه‌های متنوعی در راستای آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ وقف اجرا شد و مشارکت کودکان و نوجوانان در این برنامه‌ها دیدنی بود.
صفری‌گرایی گفت: در این برنامه‌ها، مبلغان اعزامی به مدارس از طرف اوقاف و به مناسبت دهه وقف، در مورد این سنت حسنه با زبان عامیانه و کودکانه به صحبت پرداختند.
معاون فرهنگی ـ اجتماعی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس اضافه کرد: موضوع انشای دانش‌آموزان مدارسی که زنگ وقف امروز در آن‌ها به صدا در‌آمد نیز به وقف مرتبط بود که برخی از آن‌ها در برنامه امروز قرائت شد.
وی با بیان اینكه در برخی از مدارس مسئولان نیز حضور یافتند ادامه داد: خواندن شعر و اجرای سرود همگانی نیز از برنامه‌های مشارکتی دانش‌آموزان در گرامیداشت اولین روز از دهه وقف در استان فارس بود.
معاون فرهنگی ـ اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس اظهار كرد: این معاونت همچنین اقدام به توزیع جوایز فرهنگی در بین دانش‌آموزان مشارکت‌کننده در برنامه زنگ وقف کرد.

برچسب ها: زنگ وقف ، مدارس ، وقف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار