مسئول روابط عمومی سپاه فجر فارس از اعزام ۲۳ هزار دانش آموز به اردوی راهیان نور خبر داد.
کد خبر: ۶۷۷۱۲۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰ 06 November 2018

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: سرگرد پاسدار جلال یارمحمدی مسئول روابط عمومی سپاه فجر فارس با اشاره به آغاز اردو‌های راهیان نور دانش آموزی در استان فارس، گفت: یکی از راه‌های آشنایی نسل‌های جدید انقلاب با آرمان‌ها امام راحل و شهدا، بازدید از مناطق عملیاتی و زیارت مشهد شهدای کربلای ایران است.

یارمحمدی از اعزام اولین کاروان دانش آموزان به اردوی راهیان نور توسط سپاه فجر فارس خبر داد و ادامه داد: بیش از ۲۳ هزار دانش آموز در چند مرحله به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند و اولین گروه صبح فردا توسط ۱۷ دستگاه اتوبوس دانش آموزان دختر از ناحیه مقاومت احمد بن موسی (ع) شیراز به این مناطق عزیمت می‌کنند.

یارمحمدی ادامه داد: اعزام در دو مرحله صورت می‌گیرد که اولین مرحله ویژه دانش آموزان دختر می‌باشد که از ۱۶ آبان تا ۲۰ آذر به این اردو اعزام می‌شوند، همچنین مرحله دوم یعنی اعزام دانش آموزان پسر از یکم بهمن تا ۳۰ بهمن ماه برگزار می‌شود.

وی درباره برنامه‌های فرهنگی راهیان نور دانش آموزان گفت: طبق پیش بینی‌های انجام شده و برای استفاده هرچه بهتر دانش آموزان از این اردوی معنوی، برای هر دستگاه اتوبوس یک خادم الشهدا، یک راوی و یک روحانی پیش بینی شده است تا در طول مسیر و در مناطق عملیاتی کنار دانش آموزان باشند.

مسئول روابط عمومی سپاه فجر فارس این اردوی معنوی را فرصت مناسبی برای دانش آموزان دانست و تصریح کرد: شنیدن روایت زندگی مدافعان حریم دین و میهن می‌تواند تاثیر قابل توجهی خصوصا در نوجوانان و جوانان برای «الگوسازی» و «الگوگیری» از آن رادمردان خداباور بی ادعا داشته باشد.

یار محمدی در پایان اهداف اردوی راهیان نور دانش آموزی را آشنایی نسل جوان و نوجوان با فرهنگ دفاع مقدس، معرفی الگو‌ها و اسطوره‌های ارزشی دفاع مقدس برای نسل حاضر، تحکیم پیوند ارزشی و فرهنگی نسل جوان دوران دفاع مقدس با نسل جوان امروز و همچنین معرفی و حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس دانست.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار