رییس کمیته فوتبال فراکسیون ورزش مجلس پیشنهاد داد بلیط بازی پرسپولیس با کاشیما آنتلرز ژاپن رایگان باشد و هزینه آن از محل اعتبارات غیرشمول وزیر ورزش تأمین شود.
کد خبر: ۶۷۷۰۲۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱ 06 November 2018

رحیم زارع  با اشاره به قیمت بلیط بازی تیم‌های فوتبال پرسپولیس با کاشیما آنتلرز ژاپن در ورزشگاه آزادی گفت: این بازی برای ایران حیثیتی است و باید تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه بهتر آن و سهل‌تر شدن حضور مردم در ورزشگاه فراهم شود.


نماینده مردم آباده، بوانات و خرم بید در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این بازی، بازی عشق است و باید بلیط آن را رایگان می‌کردند زیرا همیشه نباید از هر موضوعی درآمدزایی شود.


وی گفت: بهتر بود حال که یک بار این اتفاق افتاده و تیم پرسپولیس از ایران بعد از سال‌ها در فینال لیگ قهرمانان آسیا حضور یافته، اجازه داده شود علاقه‌مندان به حضور در ورزشگاه به صورت رایگان از این فرصت استفاده کنند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه ورزشگاه آزادی به دنبال استفاده از این فرصت برای بلیط فروشی است، افزود: البته به این دلیل که ورزشگاه هم متضرر نشود، باید هزینه آن از جایی تأمین شود؛ مثلا در حوزه عمرانی از محل 27 صدم مالیات بر ارزش افزوده یا از اعتبارات غیرشمول که در اختیار وزیر ورزش است.


زارع تاکید کرد: بازی پرسپولیس و نماینده ژاپن باید رایگان می‌شد تا دلال‌ها بلیط 50 هزار تومانی را با قیمت گزاف و گاه یک میلیون و دو میلیون تومانی نفروشند؛ زیرا این کار خودش موجد فساد است و رانت ایجاد می‌کند.

رییس کمیته فوتبال فراکسیون ورزش مجلس با تاکید بر اینکه در ایران نیز مانند همه جای دنیا باید نظمی در بلیط فروشی باشد، افزود: باید هر فرد با کد ملی بلیط تماشای بازی را بخرد، دارای شماره صندلی مشخص باشد و ردیابی هم  بشود تا در آینده کسانی که بلیط خریداری کردند و آن را در بازار سیاه فروختند، مشخص شوند و در لیست سیاه قرار گیرند.

به گزارش خانه ملت؛ دیدار برگشت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و کاشیما آنتلرز ژاپن در قالب فینال لیگ قهرمانان 2018 آسیا روز شنبه 19 آبان ماه 1397 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار