فرمانده سپاه بقیه الله (عج) شیراز، هفته بسیج دانش آموزی برگ زرین در دوران مختلف انقلاب اسلامی دانست.
کد خبر: ۶۷۶۹۶۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳ 06 November 2018

تابناک فارس به نقل از موج: محمد جعفر دوستدار فرمانده سپاه بقیه الله (عج) شیراز ضمن گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی و شهادت حسین فهمیده و روز ملی مبارز با استکبار ستیزی گفت: هفته بسیج دانش آموزی برگ زرین تاریخ قشر دانش آموزی و نقش آفرینی آن در دوران مختلف انقلاب را به همگان یاد آوری می کند.

دوستدار تصریح کرد: حضور 550 هزار دانش آموز در دوران دفاع مقدس و تقدیم 36 هزار شهید به انقلاب سند افتخار جامعه دانش آموزی است.

وی تصریح کرد: چه در دوران انقلاب اسلامی که حضور دانش آموزان در صحنه های انقلاب و مصداق بارز آن در 13 آبان 1357 و شهادت جمعی از دانش آموزان در دانشگاه تهران و چه در صحنه های هشت ساله دفاع مقدس و حضور پر رنگ این قشر فرهیخته در جبهه های حق علیه باطل و حضور در بسیاری از صحنه های نظام بر هیچ کس پوشیده نمی باشد.

دوستدار ادامه داد: امروز پرچم مبارزه با استکبار جهانی که به دست امام خمینی (ره) برافراشته شد در نقاط مختلف دنیا به احتزاز در آمده و انقلاب اسلامی علیرغم توطئه ها، تحریم ها، مشکلات و دشمنی های فراوان در موقعیت بسیار مناسبی قرار گرفته است که همه عصبانیت مستکبران جهان و در راس آنها آمریکا به خاطر همین موضوع می باشد.

فرمانده سپاه بقیه الله (عج) تصریح داشت: پایان هفته بسیج دانش آموزی روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است و این روز نماد آزادی خواهی، حق طلبی و عدالت خواهی ملت بزرگ ایران و همه مستضعفان و آزادی خواهان عالم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار