مسئول قرارگاه نور ناحیه بسیج دانشجویی فارس از اعزام ۳ هزار و ۵۰۰ نفر از دانشجویان دانشگاه‌های این استان به پیاده‌روی اربعین در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۶۷۶۷۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۳ 05 November 2018

تابناک فارس به نقل از ایکنا:جمشید فیروزی، مسئول قرارگاه نور ناحیه دانشجویی استان فارس در خصوص اعزام دانشجویان به کربلا جهت حضور در حماسه بزرگ پیاده روی اربعین حسینی گفت: امسال بسیج دانشجویی فارس در سطح استان با همکاری ستاد عمره دانشجویی جهت تسهیل خروج دانشجویان پسر مانند سال‌های قبل از طریق سایت سقا نور مجوز ضمانت برای مشمولین پسر صادر کرد تا بتوانند بدون وثیقه مالی در راهپیمابی اربعین شرکت کنند.
وی افزود: امسال با توجه به افزایش هزینه‌ها استقبال دانشجویان برای حضور در این مراسم بزرگ و با شکوه بی نظیر و پرشور شد که در خور توجه بود.
فیروزی با اشاره به آمار اعزام اربعین امسال گفت: بیش از ۳۵۰۰ نفر از دانشجویان در قالب کاروان و یا به‌صورت شخصی به کربلا اعزام شدند که در اعزام‌های کاروانی ۱۶ کاروان دانشگاهی با همکاری دانشگاه‌ها اعزام شد و انتظار داریم این رویه سال به سال منظم‌تر افزایش یابد.
مسئول قرارگاه نور ناحیه دانشجویی استان فارس بیان كرد: امسال مردم و به‌خصوص دانشجویان نشان دادند که اتفاقات و افزایش هزینه‌ها نمی‌تواند برای حضور آن‌ها در این حماسه عظیم مشکل‌ساز باشد چرا که این راه ارزشمند و معنوی تمامی مشکلات را رفع می‌کند.
این فعال دانشجویی در خصوص خدمات ارائه شده توسط دانشجویان اظهار كرد: امسال چندین موکب در نجف و کربلا و در قالب گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی به خدمت‌رسانی پزشکی و درمانی، فرهنگی و اجتماعی، کمک به زایرین و... پرداختند.
فیروزی در پایان ضمن تشکر از همکاری دانشگاه‌های استان با قرارگاه نور دانشجویی گفت: اکثر دانشگاه‌های استان در این راه ارزشمند با در اختیار قرار دادن وام‌های دانشجویی و وسیله ایاب و ذهاب جهت اعزام کاروانی با این قرارگاه همکاری کردند که امیدواریم این رویه در سال‌های آینده بیشتر و منسجم‌تر انجام گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار