بنرهایی به مناسبت روز 13 آبان در سطح شهر شیراز نصب شد که در آن به جای عبارت down with usa به معنای مرگ بر آمریکا،از عبارت dawn with usa به معنای سپیده دم با آمریکا چاپ شده است.
کد خبر: ۶۷۶۴۱۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۷ 05 November 2018

روابط عمومی شهرداری شیراز در اطلاعیه‌ای که برای انتشار در اختیار رسانه‌ها قرار گرفت، اعلام کرده است که طراحی و چاپ و انتشار بنر 13 آبان که تصاویر آن در سطحی گسترده در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، توسط سازمان‌های تبلیغاتی انجام شده است.

در این اطلاعیه آمده است:
"شهرداری شیراز در راستای برگزاری هر چه باشکوه تر روز مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز اقدام به انجام تبلیغات محیطی با مضامین مرتبط با یوم الله ۱۳ آبان کرده است .

در این راستا مجموعه شهرداری شیراز اقدام به چاپ و نصب بیش از ۶۵ بنر در سطح بیلبوردها و عرشه‌های پل، داربست‌ها، استندها و اجرای برنامه‌های فرهنگی در مسیر راهپیمایی باشکوه روز دانش آموز و ... کرده که بدون مشکل انجام شده است‌.

گفتنی است که بنر یوم الله ۱۳ آبان که دارای اشتباه نوشتاری بوده توسط سایر سازمان‌های تبلیغاتی مسئول در برگزاری مراسم ۱۳ آبان در تعدادی محدود در شیراز منتشر شده بود و انتظار می‌رود که مسئولان سازمان مربوطه طی ساعات آینده نسبت به این موضوع اطلاع رسانی کنند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۴
اینا همون بی سوادهایی هستن که با درست کردن صدها اکانت فیک توی اینستاگرام, میریزن توی صفحات سلبریتیها و بهشون میگن بی سواد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۵
خوب چه اشکالی دارد بچه حرف راست را زده است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۵
یه عمر همین بی سوادها کشور رو اداره میکنن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار