رئیس اتاق بازرگانی استان فارس گفت: اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان همان سایه سیاست بر اقتصاد است که به طور حتم استان فارس متضرر می شود.
کد خبر: ۶۷۶۱۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲ 04 November 2018

تابناک فارس به نقل از مهر:جمال رازقی با اشاره به اینکه عدم ثبات مدیریت طی چند سال گذشته باعث عقب ماندگی استان فارس شده است، یادآور شد: متاسفانه مدیریت ارشد استان فارس طی چند سال گذشته تغییرات متعدد داشته که این نبود ثبات باعث بروز مشکلاتی در بخش اقتصادی فارس شده است.

وی با اشاره به اینکه بخش خصوصی به قانون و اجرایی قانون احترام می گذارد، گفت: استان فارس از قانون منع بکارگیری بازنشستگان متضرر می شود زیرا استانداری را از دست می دهد که طی مدت گذشته در استان آرامش ایجاد کرده و همواره از بخش خصوصی استان حمایت کرده است.

رئیس اتاق بازرگانی شیراز با اشاره به اینکه برای اجرای این قانون باید در مرحله اول جانشین پروری انجام می شد یادآور شد: این قانون بسیار مناسب و خوب است اما باید از چند سال گذشته جوانان با استعداد و مدیر را پرورش می دادیم تا امروز با خرج مدیران پیشکسوت و با سابقه با مشکل مواجه نشویم.

رازقی با بیان اینکه بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان فارس مباحث ملی است، گفت: امروز مشکلات فعالان اقتصادی استان فارس در حوزه اقتصاد، ملی است و امیدواریم سایه سیاست از تصمیم گیری های کشور برداشته شود.

وی یادآور شد: آنچه امروز در وضعیت اقتصادی استان فارس شاهد هستیم به طور با همدلی و اتحاد بخش دولتی و خصوصی ایجاد شده اما این روند باید ادامه داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار