عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اهداف ادعاهای بی‌اساس وزیر خارجه آمریکا علیه ایران را تشریح کرد.
کد خبر: ۶۷۵۴۳۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۷ 02 November 2018


تابناک فارس به نقل از خانه ملت:محمدجواد جمالی نوبندگانی با اشاره به اهداف ادعاهای بی‌اساس وزیر خارجه آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران، گفت: پمپئو مدعی است موشک های یمنی که ائتلاف سعودی متجاوز به یمن را مورد هدف قرار می دهد متعلق به کشورمان است اما همگان می دانند که چنین موضوعی صحت ندارد.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه طرح موضوعی مانند اینکه ایران به طور نیابتی با عربستان و امارات می‌جنگد صرفا فرافکنی است، تصریح کرد: امروزه سعودی ها تحت شدید ترین هجمه ها از سوی افکار عمومی هستند از این رو آمریکا به عنوان همپیمان این کشور تلاش می کند نگاه رسانه ها را به سمت ایران معطوف کند.

آمریکا درصدد احیای آبروی برباد رفته سعودی است

وی با بیان اینکه قتل روزنامه نگار منتقد عربستانی در کنسولگری این کشور در ترکیه آبروی سیاسی سعودی ها را بر باد داد، ادامه داد: این مهم در حالیست که امروزه همه کارشناسان سیاسی دنیا اعتقاد دارند رفتار ترامپ در حمایت از سعودی ها صرفا برای بدست آوردن دلار بوده و به هیچ وجه جنبه حقوق بشری نداشته است.

قتل روزنامه نگار منتقد عربستانی در کنسولگری این کشور در ترکیه آبروی سیاسی سعودی ها را بر باد داد
این نماینده مردم در مجلس دهم ضمن تاکید بر اینکه موضوع گیری های متناقض دولتمردان آمریکا و سعودی ها در مواجه با قتل خاشقجی نشان می دهد که این کشورها در موضع تدافعی قرار دارند، اظهار کرد: بنابراین پیش بینی میشد که ایالات متحده خیلی سریع مسئله ای را به عنوان دغدغه برای افکار عمومی دنیا مطرح کند تا قتل روزنامه نگار منتقد عربستانی تحت الشعاع قرار بگیرد.

سعودی‌ها یمن را با خاک یکسان کردند نه ایران

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سعودی ها بیمارستان ها و مدارس یمن را با خاک یکسان کردند اما آمریکای بشر دوست خم به ابرو نیاورده است، خاطرنشان کرد: این مهم در حالیست که رییس سازمان ملل اعلام کرد که کمک های عربستانی ها به این سازمان موجب شد این کشور در لیست ناقضان حقوق بشر قرار نگیرد.

برچسب ها: نماینده مجلس ، یمن ، ایران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار