رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری گفت:مطابق ارزیابی‌های صورت گرفته حدود ۴۹۸ واحد تولید درگیر بحران در کشور وجود دارد، گفت: این واحدها نیاز به حمایت و کمک فوری دارند. مابقی واحدها هم دل مشغولی بحران‌های آینده را دارند و از این بابت نگران هستند اما این دل مشغولی همیشه با آنها بوده است.
کد خبر: ۶۷۵۱۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶ 01 November 2018

صادقی با بیان اینکه برای این ۴۹۸ واحد نسخه‌های درمانیِ منطبق با شرایط بحران وجود دارد، گفت: این واحدها با مشکلاتی چون عدم تامین مواد اولیه، مشکلات مدیریتی، نداشتن نقدینگی، نداشتن فضای رقابتی سالم، نداشتن ظرفیت‌های موجود برای ارائه کالا به بازار و... مواجه هستند. فایده این دسته‌بندی این است که می‌توانیم برای هرکدام شرایط ویژه‌ای را لحاظ کنیم تا برای برون‌رفت از مشکلات خود راهی پیش پا داشته باشند.

اکثر این واحدهای مشکل‌دار در ارومیه، زنجان، تبریز، ساوه، سمنان، شوشتر، فارس، قزوین، گلستان، نیشابور و یزد قرار دارند. سهم هر کدام از استان‌ها به این ترتیب است: استان قزوین ۱۳ درصد، فارس ۱۹ درصد، شوشتر ۳ درصد، شهرری ۶ درصد، سمنان ۴ درصد، ساوه ۳ درصد، زنجان ۱۹ درصد، خرم دره ۷ درصد، تبریز ۳ درصد، ارومیه ۵ درصد، یزد ۸ درصد، نیشابور ۱ درصد و گلستان ۹ درصد است.

این سوال پیش می آید که پس تکلیف تسهیلات و اعتباراتی که مسئولان استانی می گویند به صنعت فارس تزریق می شوند و اخیرا مدعیند در کشور رتبه اول را هم دارند چه می شود؟

این جدول نشان دهنده تسهیلات رونق تولید به تفکیک استان ها است.فارس که بحرانی ترین وضعیت را دارد و باید در این جدول رتبه نخست را داشته باشد در جایگاه هجدهم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار