معاون سازمان صمت استان قم:
معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: انبارداری کالا جرم و تخلف نیست بلکه رسته کاری تعریف شده به عنوان انبارداری و نگهداری کالا وجود دارد و هر فروشگاه و واحد تولیدی باید دارای انبار برای نگهداری و توزیع تدریجی کالا باشد.
کد خبر: ۶۷۴۱۰۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۲ 29 October 2018

به گزارش تابناک قم، احمدرضا سمیعی نسب، با بیان اینکه الزام به عرضه در شبکه در همه موارد احتکار و اخفا، امتناع از عرضه کالا و عدم اعلام موجودی کالا ضرورت دارد اظهار کرد: لازم است کالاها در بازار عرضه شود تا مردم و مصرف‌کنندگان احساس کمبود نداشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: با هماهنگی تعزیرات حکومتی بلافاصله رأی الزام به عرضه صادر می‌شود و کالا از سوی کمیته استانی مبارزه با احتکار و اختفا در شبکه منتخب مصوب قرار می‌گیرد و با قیمت‌های کارشناسی و مصوب فروخته و به مصرف‌کننده عرضه می‌شود.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با بیان اینکه انبارداری کالا خود به خود جرم و تخلف نیست گفت: رسته کاری تعریف شده به عنوان انبارداری و نگهداری کالا وجود دارد و هر فروشگاه و واحد تولیدی باید دارای انباری باشد تا محصول نهایی و کالای واسطه‌ای خود را در آن نگهداری و به تدریج در شبکه مصرف وارد کند.

وی یادآور شد: اگر فردی کالایی به صورت عمده انبار کند تا با قیمت بالاتر در قالب گرانفروشی در بازار عرضه کند تخلف بوده و با آنها برخورد می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار