کد خبر: ۶۷۳۸۲۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۰ 28 October 2018
بخشدار چاروسا در شورای اداری این بخش گفت : اگر ما نتوانیم جلوی کسانی که سو استفاده میکنند را بگیریم تخلف این افراد به عادت تبدیل می شود و حق را به جانب خود می دانند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه علی محمودی بخشدار چاروسا گفت: در روزهای آینده ۲ مناسبت داریم که هر دو از اهمیت خاصی برخوردار هستند.
وی گفت : در روز سه شنبه مراسم اربعین حسینی است که از همه ادارات بخش انتظار داریم نسبت به راهپیمایی که به این مناسبت برگزار خواهد شد با موکب هایی که در مسیر پیاده روی در حال خدمت هستند نهایت همکاری را داشته باشند.
 محمودی برنامه‌های ۱۳ آبان را نیز مهم خواند و تاکید کرد که با همکاری آموزش و پرورش و دیگر نهادها برنامه‌های خوبی برای این روز در پیش خواهیم داشت.
 
اگر جلوی متخلفین را نگیریم ، تخلف یک عادت می شود

بخشدار چاروسا با انتقاد از گرانی برخی از اقلام در این بخش  گفت: انتظار است امور صنفی به صورت شبانه روز از بازار بخش نظارت کند و اجازه سوء استفاده به متخلفان ندهد.
محمودی افزایش قیمت کپسول گاز را نیز در این بخش غیر عادی عنوان کرد و تاکید داشت که باید با متخلفان برخورد شود.
وی گفت : در چند روز اخیر بازرسان شهرستانی در منطقه حضور پیدا کردند و برخی از متخلفان از جمله در زمینه خرید و فروش شن و ماسه را شناسایی کردیم و با آنها برخورد کردیم.
محمودی در ادامه از مردم خواست که اگر شکایتی در زمینه ی گرانفروشی دارند اطلاع دهند تا برخورد شود.
وی تصریح کرد که قطعاً اگر ما نتوانیم جلوی کسانی که سو استفاده میکنند را بگیریم تخلف این افراد به عادت تبدیل می شود و حق را به جانب خود می دانند.
محمودی افزود: با برخورد هایی که در این مدت صورت گرفت برخی از متخلفان به یقین رسیدند که کار خود اشتباه بوده و تعهد دادند که به غیر از قیمت مصوب قیمت دیگر نداشته باشند.بخشدار چاروسا در بخش دیگری از صحبت‌های خود با انتقاد از مدیران این بخش هشدار داد که مدیران نسبت به بخشنامه ها و کارهایی که به آنها محول می‌شود توجه خاصی داشته باشند و کار امروز را به فردا نسپارند.
وی تصریح کرد: گاهاً مشاهده می شود که برای موضوعی باید چندین بار نامه‌نگاری و تلفن زده شود تا مدیران اقدام کنند، در شرایطی که باید مدیران ما آگاه باشند که با اولین نامه‌نگاری وظیفه خود را درست انجام دهند.
محمودی هشدار قاطعی داد که چنانچه این رویه ادامه داشته باشد ما با فرماندار و مدیران مربوطه سهل انگاری ها را نامه نگاری می‌کنیم و به آن‌ها گوشزد خواهیم کرد تا تصمیمات لازم اتخاذ شود.

بخشدار چاروسا از اداره برق نیز خواست که نسبت به نصب تیرک های برق، مدیریت به خرج دهد.
محمودی با انتقاد از اینکه در مکان‌هایی مانند جاده منتهی به شوتاور، در مسیری حدود ۲۰۰ متر، بیش از ۵۰ تیرک برق اضافی نصب شده است و حالتی شبیه درخت کاری را به وجود آورد در حالی که برخی از روستاهای ما به دلیل کمبود تیرک برق با مشکلاتی مواجه هستند.بخشدار
چاروسا افزود: این منطقه دارای ظرفیتها و پتانسیلهای زیادی در زمینه کشاورزی است و از اداره جهاد کشاورزی شهرستان و استان می خواهیم که نسبت به انتخاب رئیس جهاد کشاورزی این منطقه اقدام فوری نماید تا بتوانیم از تسهیلاتی که در این زمینه وجود دارد برای کشاورزان این منطقه نهایت استفاده را ببریم.
بخشدار چاروسا در پایان از همه ادارات بخش خواست تا برای مقابله با حوادث غیرمترقبه آمادگی کامل داشته باشند و از شهرداری خواست که در حوادثی مانند آتش سوزی که ثانیه ها مهم است همه ماموران آن آمادگی داشته باشند و اقدامات فوری را به حضور شهردار ربط ندهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار