مدیرکل فنی و حرفه‌ای همدان با اشاره به اینکه سازمان فنی و حرفه‌ای بر اساس رسالتی که بر دوش دارد در راستای جذب گردشگر اقداماتی را انجام می‌دهد، عنوان کرد: از سال ۸۹ پروژه مرکز آموزش «هلتداری» کلنگ‌زنی شد که به دلیل عدم تأمین اعتبار لازم این پروژه هیچ پیشرفت فیزیکی نداشت.
کد خبر: ۶۷۳۸۱۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰ 29 October 2018
وهب مختاران از افتتاح مرکز آموزشی هلتداری در همدان تا پایان سال خبر داد و گفت: این پروژه با همت مسؤولان استانی تأمین اعتبار شد و در حال حاضر بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش فارس، مختاران با بیان اینکه برگزاری دو اجلاس جهانی گردشگری در همدان فرصت خوبی در حوزه گردشگری و هتلداری فراهم کرده، اظهار کرد: خوشبختانه استان در آینده به سمتی حرکت می‌کند که به عنوان شهر گردش‌پذیر شناخته شود.

وی با بیان اینکه برای جذب گردشگر در استان و بهره‌مندی از ظرفیت‌ها، باید زیرساخت لازم را فراهم کرد، افزود: باید از تمام کسانی که می‌توانند در این زمینه اثرگذار باشند، بهره‌مند شد تا بتوان نهایت استفاده را از توریست و گردشگر در استان ببریم.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای همدان بر لزوم آموزش در حوزه گردشگری گفت: بر این اساس آموزش‌هایی در سایر ادارات از جمله سازمان میراث فرهنگی و گردشگری نیز در نظر گرفته شده است.

مختاران با بیان اینکه از یک سال و نیم گذشته پروژه مرکز آموزش «هلتداری» همدان تقریباً جانی دوباره گرفته است، خاطرنشان کرد: این مهم با همت همه مسؤولان استانی و نمایندگان همدان تأمین اعتبار شد و در حال حاضر بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با اشاره به اینکه تا افتتاح این پروژه چیزی باقی نمانده است، یادآور شد: در تلاش هستیم که پیمانکار مراحل پایانی کار را انجام دهد و به زودی شاهد افتتاح این پروژه در همدان باشیم.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای همدان با بیان اینکه با افتتاح این مرکز زمینه برای آموزش افراد در بخش هلتداری و جذب گردشگر فراهم می‌شود، افزود: در حوزه آموزش گردشگری سایر استان‌ها را نیز زیر پوشش قرار خواهیم داد.

وی با بیان اینکه در این مرکز آموزشی رشته و حرفه‌های خاص تدریس می‌شود، گفت: هر رشته‌ای که مرتبط با گردشگری و هتلداری باشد با توجه به نیاز استان در این مرکز آموزش داده خواهد شد.

مختاران با بیان اینکه در صورت وجود مربی برای تدریس در این مرکز از مربیان بومی استفاده می‌کنیم، اما در غیر این صورت از بخش خصوصی بهره‌مند می‌شویم، افزود: در حد توان درصدد برگزاری دوره‌های باکیفیت در این مرکز آموزشی هستیم.

وی با بیان اینکه برای ما مهم کیفیت کار است و نه کمیت، ادامه داد: برنامه‌ای برای پذیرش بالا در این مرکز آموزشی نداریم هر چند که توان آموزش دادن به تعداد بالا برای ما فراهم است، اما کیفیت برای ما در اولویت قرار دارد.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای همدان با بیان اینکه به دنبال آن هستیم افرادی که موفق به کسب گواهینامه از مرکز آموزشی «هلتداری» می‌شوند، بتوانند در آینده استان گره‌گشا باشند، افزود: امید است با پیگیری‌های به عمل آمده و تأمین مالی که از سوی مسؤولان صورت گرفته این پروژه تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار