با اجرای طرح سراسری ایستگاه تندرستی در کشور ،بیش از هزار خدمت رایگان پزشکی ورزشی در ایستگاه تندرستی شیراز به ورزشکاران و شهروندان ارائه گردید.
کد خبر: ۶۷۱۵۵۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲ 23 October 2018

تابناک فارس به نقل از روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی استان فارس: طرح سراسری ایستگاه تندرستی به مناسبت هفته تربیت بدنی در نمایشگاه ورزش و تربیت بدنی شیراز هم زمان با سراسر کشور برگزار شد.

این ایستگاه که توسط هیات پزشکی ورزشی استان فارس به مدت سه روز از تاریخ ۲۵ الی ۲۷ مهرماه در بوستان جنت شیراز برگزار شد ،به بیش از هزار ورزشکار و شهروند مراجعه کننده خدمات رایگان از جمله کنترل فشار خون، تست قند، BMI، مشاوره پزشکی، تغذیه ورزشی ، روان شناسی ورزشی و آموزشی ارائه داد.

مهمترین هدف از اجرای این طرح تشویق عموم مردم به ورزش همگانی و در نهایت ارتقاء سطح سلامت جامعه است، در این راستا پزشکی ورزشی به عنوان پشتیبان ورزش قهرمانی و سلامت همگانی همواره تلاش می کند سطح سلامت جامعه ورزش را ارتقاء داده و نگاه ها را متوجه ورزش و محاسن آن برای سلامت جسم و روان انسان کند.

طرح سراسری ایستگاه تندرستی برای نخستین بار در کشور با ارائه خدمات رایگان پزشکی ورزشی برگزار شد که خوشبختانه مورد استقبال خوب ورزشکاران و عموم شهروندان قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار