نماینده لامرد و مهر با تاکید بر لزوم توجه بیشتر به منطقه لامرد، خواستار تلاش و پیگیری نمایندگان دولت در جهت رفع نیازهای شهر و فرودگاه این شهر شد.
کد خبر: ۶۷۱۴۷۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲ 23 October 2018

سیدموسی موسوی نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس و تنی چند از نمایندگان دولت، مدیران کل اقتصادی رئیس‌جمهوری، مدیرکل اقتصادی استانداری فارس و فرماندار لامرد از فرودگاه این شهرستان بازدید کردند.

تابناک فارس به نقل از روابط‌ عمومی فرودگاه لامرد: در این بازدید پرویز میری مدیر فرودگاه لامرد ضمن ارائه گزارشی از تاریخچه فرودگاه و پتانسیل‌های موجود در منطقه و چشم‌انداز آن گفت: این منطقه از قابلیت‌های بسیار خوبی برخوردار است و امید می‌رود که در آینده نزدیک رشد صنایع و بهره‌برداری از پروژه‌های صنعتی، کارخانجات و صنایع انرژی بر، منطقه عملیاتی پارسیان، گمرک منطقه و از همه مهم‌تر الحاق استان فارس از این منطقه به خلیج همیشگی فارس روی دهد.

وی در ادامه به تشریح نیازهای فرودگاه لامرد در دو بخش پروازی و عمرانی پرداخت.

برقراری پرواز مسیر شیراز (تهران) –لامرد- دوحه و بالعکس، برقراری تعادل بین پروازهای منطقه ویژه، احداث ساختمان تکنیکال بلاک و برج مراقبت پرواز، گسترش اپرون و پارکینگ هواپیما، بهسازی مسیر ورودی و تقاطع اصلی فرودگاه، احداث سالن چندمنظوره، احداث انبار بار و گمرک، تکمیل ترمینال جدید پروازها مواردی بود که میری به آن اشاره کرد.

همچنین موسوی نماینده لامرد و مهر نیز ضمن تاکید بر لزوم توجه بیشتر به این منطقه، خواستار تلاش و پیگیری نمایندگان دولت در جهت رفع نیازهای شهر و فرودگاه لامرد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار