سرپرست جدید دانشگاه پیام نور شیراز عنوان کرد: فضای ارتباطی و تعامل بین اعضای هیات علمی و کارکنان در این دانشگاه مطلوب نیست که باید در این باره اقدامات موثری صورت گیرد.
کد خبر: ۶۷۱۴۶۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶ 23 October 2018

تابناک فارس به نقل از ایرنا: مهرداد احمدی در آیین تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید دانشگاه پیام نور شیراز خواستار بازبینی و تغییر نگاه سازمانی به دانشجویان شد و اظهار داشت: باید حرمت و احترام به دانشجویان ارتقا یابد و نگاه به آنان کوتاه مدت نباشد.
وی افزود: باید دانشجویانی کارآفرین تربیت کنیم تا با کسب مهارت های جانبی، برای نقش آفرینی در جامعه مهیا شوند.
سرپرست جدید دانشگاه پیام نور شیراز گفت: باید رویکرد درآمدی این دانشگاه را تقویت کرد؛ چالش درآمدی فعلی دانشگاه با تلاش همگی قابل حل است.
همچنین سرپرست دانشگاه پیام نور استان فارس با تقدیر از رئیس قبلی دانشگاه پیام نور شیراز، مدیریت در این مرکز دانشگاهی را به عنوان پرچمدار دانشگاه پیام نور استان فارس، بسیار سخت و مهم خواند.
محمد حسن صیف ابراز امیدواری کرد در طول دوران ریاست جدید بتوان شاهد رشد و توسعه بیشتر این دانشگاه بود.
رئیس پیشین این دانشگاه نیز به 2سال و 7 ماه تصدی خود به عنوان رئیس این مرکز اشاره کرد و گفت: با تلاش های صورت گرفته محوطه سازی دانشگاه به پایان رسید و چهره فضای سبز دانشگاه به وضعیت مطلوب و در خور یک مرکز دانشگاهی تبدیل شده است.
قاسم فروزانی از تلاش برای افزایش درآمدهای اختصاصی و غیرشهریه ای سخن گفت و افزود: بازدیدهای علمی دانشجویان در رشته ها طبق سرفصل های دروس انجام شده است.
در این آیین از قاسم فروزانی رئیس سابق دانشگاه پیام نور شیراز تقدیر و مهرداد احمدی به عنوان سرپرست جدید این مرکز دانشگاهی معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار