امیررضا ده بزرگی،نوید محمدی و محمدرضا رحمانی فر افتخارآفرینان شیرازی در سومین دوره رقابت های المپیک جوانان که در آرژانتین برگزار شد، شامگاه دوشنبه در میان استقبال مردم و مسئولان ورزش وارد شیراز شدند.
کد خبر: ۶۷۱۴۵۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲ 23 October 2018

تابناک فارس به نقل از ایرنا: در مراسمی که به همین منظور در فرودگاه شهید دستغیب شیرازبرگزارشد با اهدای حلقه های گل ازاین قهرمانان تقدیر شد.
امیرضا ده بزرگی که در وزن 45 کیلوگرم رقابت های کشتی فرنگی المپیک جوانان 2018 آرژانتین به روی تشک رفته بود پس از پشت سرگذاشتن تمام حریفانش بر سکوی قهرمانی این وزن ایستاد و مدال طلا را برای کشورمان و استان فارس به ارمغان آورد.
همچنین نوید محمدی دیگر ورزشکار شیرازی که در وزن 68 کیلو گرم کاراته به مصاف حریفان خود رفته بود با اقتدار مدال طلا را کسب کرد و اولین مدال طلای کاراته المپیک را برای کشورمان به ارمغان آورد.
محمدرضا رحمانی فر هم دیگر ورزشکار شرکت کننده از فارس بود که در پرتاب دیسک با ثبت رکورد 58 متر و 92 سانتی متر به مقام چهارم رسید و با 32 سانتی متر اختلاف، فاصله بسیار اندکی با نفرات دوم و سوم این ماده داشت.
حمیدرضا ده بزرگی در کشتی فرنگی، محمدرضا رحمانیان در پرتاب دیسک و نوید محمدی در کاراته سه ورزشکارشرکت کننده از استان فارس در رقابت های المپیک جوانان بودند.
سومین دوره بازی های المپیک 2018 آرژانتین از 15 مهرماه آغاز شد و تا بیست و ششم همین ماه ادامه داشت.
کاروان ورزشی ایران با 49 ورزشکار دختر و پسر در 17 رشته با کسب هفت مدال طلا، سه نقره و چهار برنز و صعود 17 پله‌ای نسبت به دومین دوره که در سال 2014 در نانجینگ چین برگزار ش، در جایگاه هفتم ایستاد.

برچسب ها: المپیک ، استقبال ، جوانان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار