شهر خومه زار به دلیل قرار گرفتن در محور جاده ترانزیت شیراز،اهواز و نقطه تلاقی بخش ماهور میلاتی به مرکز شهرستان، اقتصاد فعلی این شهر شایسته مردم نبوده و اقتصاد آن نیاز به تحول دارد
کد خبر: ۶۷۱۴۳۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹ 23 October 2018

تابناک فارس به نقل از دیار ممسنی: ایوبی فرماندار شهرستان ممسنی افزود: به محض تبدیل یک روستا به شهر می بایست ادارات و ارگانهای مربوطه خدمات شهری را ارائه دهند و مردم شهر را در بلاتکلیفی قرار ندهند که متاسفانه در شهر خومه زار ما شاهد این موضوع هستیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان ممسنی با تشکر از همراهی مردم شهر خومه زار در پیگیری قانونی مسائل و مشکلات شهر اظهار داشت: شهر خومه زار آینده روشنی دارد و با توجه به موقعیت ویژه ای که دارد و به عنوان اولین شهر ورودی شهرستان از سمت شیراز میتواند ویترینی از ویژگی های منحصر به فرد شهرستان را در دید مسافران قرار دهد.
دکتر ایوبی گفت:با اینکه روزانه شاهد بیش از ۵۰۰۰ وسیله نقلیه عبوری از شهر خومه زار می باشیم ولی صرفه اقتصادی آنچنانی را در توسعه شهرستان نداشتند که مردم این شهر برای برون رفت از وضعیت فعلی همت بیشتری از خود به خرج دهند.
فرماندار ممسنی افزودند:شهردار و اعضای شورای اسلامی و مسئولین شهرستان نقش تسهیل گری خود را در شهر خومه زار بیشتر ایفا نمایند که شهر خومه زار بتواند سریعتر جایگاه اقتصادی خود را در شهرستان پیدا نماید.
رئیس شورای اسلامی شهر خومه زار در این دیدار مشکلات اصلی این شهر را عدم تکمیل بزرگراه،عدم شبانه روزی بودن درمانگاه و وضعیت معیشتی مردم عنوان نمود.
در پایان فرماندار ممسنی قول مساعد جهت تشکیل کارگروه بررسی مشکلات ویژه مردم شهر خومه زار را دادند.

 

برچسب ها: خومه زار ، وعده ، ممسنی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار