مدیرکل منابع طبیعی استان فارس با اشاره به کمک صندوق توسعه ملی برای اجرای پروژه‌های آبخیزداری گفت: استان فارس با ۲۳ میلیارد تومان بیشترین سهم را در میان استان‌های کشور دارد.
کد خبر: ۶۷۱۴۳۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۶ 23 October 2018

تابناک فارس به نقل از تسنیم: مهرزاد بوستانی با اشاره به اینکه 23 میلیارد تومان از صندوق توسعه ملی برای پروژه‌های آبخیزداری استان فارس اعلام شده است، اظهار داشت: 10 میلیارد تومان تخصیص یافته و 28 پروژه سازه‌ای آبخیزداری در 21 شهرستان استان اجرا شده است.

وی با بیان اینکه 28 پروژه آغاز شده است، گفت: مقدمات کار انجام و پیمانکاران مشخص شده و این پروژه‌ها در برخی نقاط بین 10 تا 45 درصد پیشرفت داشته است.

مدیرکل منابع طبیعی استان فارس افزود: بخشی از این اعتبارات برای تغذیه مصنوعی، پخش سیلاب‌ها و بهبود وضعیت آبراه‌ها و رودخانه‌ها، بخشی برای کارهای بیولوژیک مانند بذرکاری، نهال‌کاری و بذرپاشی در سرشاخه‌های حوزه‌های آبخیز پیش‌بینی شده که در فصل مناسب آغاز می‌شود، بخشی هم برای حفاظت در نظر گرفته شده که شامل حفاظت فیزیکی و تثبیت مالکیت، طرح کاداستر، نقشه‌برداری و غیره می‌شود.

بوستانی با بیان اینکه نمایندگان استان فارس پیگیر افزایش این اعتبارات هستند، بیان کرد: در صورت موافقت ممکن است 5 میلیارد تومان دیگر به استان فارس اختصاص یابد که برای پروژه‌های جدید به کار گرفته می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار