بهرام پارسایی در توضیح نقش جریان‌های سیاسی در انتخاب وزرای پیشنهادی راه و شهرسازی، صنعت، معدن و تجارت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اقتصاد و دارایی، گفت: آقای روحانی با هیچ کدام از جناح‌های سیاسی برای انتخاب وزرای پیشنهادی مشورت نکرد، از فراکسیون امید مجلس نیز هیچ مشاوره‌ای در این زمینه نخواستند.
کد خبر: ۶۷۱۴۱۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸ 23 October 2018

تابناک فارس به نقل از خانه ملت: نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: جریان‌های سیاسی مجلس باید اظهارات وزرای پیشنهادی را بشنوند و برنامه آنها برای رفع مشکلات وزرتخانه‌های مورد نظر را بررسی کنند، این گروه‌ها و فراکسیون‌های سیاسی نمی‌توانند به دور از ملاحظات سیاسی برنامه‌ها را بررسی کنند.

رئیس جمهور در انتخاب وزرای پیشنهادی با هیچ کدام از فراکسیون های سیاسی مجلس مشورت نکرد :: خبرگزاری خانه ملت

پارسایی افزود: هر وزیر توانمندی در دولت قطعا فرد سیاسی است، لذا فردی که از تجربه و اندیشه سیاسی برخوردار نباشد نمی‌تواند در جایگاه وزیر قرار گیرد، با این حال در جریان بررسی و واکاوی برنامه‌‌های وزرا یپیشنهادی هم باید گرایش‌های سیاسی افراد مورد توجه قرار گیرد.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی، معتقد است: فراکسیون امید در روزهای پیش رو برنامه این افراد را مورد بررسی قرار می‌دهد و از وزرای پیشنهادی مختلف در برنامه‌های متعدد دعوت به عمل خواهند آورد. قضاوت پیش از برسی برنامه‌های این افراد امکان پذیر نیست.

رئیس‌جمهور برای چهار وزارتخانه خالی از وزیر دولت، پیشنهاد خود برای وزارتخانه های راه، اقتصاد، کار و صنعت را معرفی کرد. بر همین اساس فرهاد دژپسند به عنوان وزیر پیشنهادی اقتصاد و امور دارایی، محمد اسلامی به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی، محمد شریعتمداری به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رضا رحمانی نیز به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت معرفی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار